Terug

distributieriem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. D.

Naar: Ford Motor Company (BELGIUM)

04/08/2022

Beste,4 jaar geleden heb ik een nieuwe auto gekocht met een erkende garage van Ford. Elk jaar gaat hij netjes bij die garage op onderhoud, laatstlede nog in Maart. Begin juli is mijn distributieriem gesprongen met de nodige schade. Volgens de garage word deze niet bij onderhoud nagekeken omdat deze pas vervangen dient te worden om de 10 jaar of bij 240000km.Mijn auto is 4 jaar en heeft 97000km op de teller. Tevens heeft hij nog 1 jaar garantie lopen.Doch zegt de garage dat alle kosten voor mij zijn, 'ik heb pech' word er mij gezegd. van de fabriek krijg ik 50% korting op onderdelen, wat de rekening nog steeds laat eindigen op 2300€Ik vind dit onaanvaardbaar, dit is een ONGEBRUIKELIJKE slijttage die nog steeds onder de garantie valt en daarom de garage toekomt.ik rij al 4 weken met een huurrauto rond en zou nu graag mijn eigen auto terug krijgen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform