Beste, op 25 november kocht ik een toetsenbord bij Krëfel. Ik haalde deze de dag erna af, maar toen ik thuis kwam bleek ik een ander toetsenbord mee te hebben gekregen dan dat ik geadverteerd had gekregen. Initieel dacht ik dat er iets zou fout zijn gelopen, dus belde ik met de klantendienst. Bij de klantendienst van Krëfel konden ze mij niet helpen en verwezen ze me door naar een Krëfelwinkel. Ik ging langs bij de winkel waar een winkelmedewerkster mij verder hielp. Volgens de winkel bediende bleek het helemaal geen fout te zijn. We kwamen vervolgens tot de conclusie dat het artikel fout was geadverteerd op de website. Krëfel kwam later op mail met een voorstel, ik had twee opties: optie één is het artikel terugbrengen en mijn geld terugkrijgen, optie twee was meer dan 40 euro opleggen om het geadverteerde artikel te krijgen. Ik ga met geen enkele van beide akkoord. Ik verzocht Krëfel meerdere malen om mij het toetsenbord te bezorgen aan de prijs die was geadverteerd op hun website, hier gingen ze niet op in. Zelf kwamen ze niet met een passende oplossing. Afgelopen weken hebben ze niet meer gereageerd op mijn mails en ik krijg met niemand contact die mij verder kan helpen. Graag zie ik dat deze fout wordt verholpen.