Beste, In Augustus ging ik in op een promotie van Telenet om Disney+ 3 maanden te bekijken aan €1,99 ipv €10,99. In September werd mijn account geactiveerd, jammer genoeg werkte deze zowel op de tv als op de app via de digibox niet. 28 sept. nam ik telefonisch contact met Telenet en die gingen het oplossen, echter er kwam geen oplossing. 19 oktober nam ik nog eens telefonisch contact, helaas weer geen hulp. Ik kreeg wel een korting als compensatie. Ze zeiden me niet meer te bellen, dit had toch geen nut. Ik ging een sms krijgen als het opgelost was.Nu het nieuwe jaar in en de app werkt nog steeds niet. Ik kreeg natuurlijk wel de kosten gepresenteerd op mijn factuur, deze keer het volledige bedrag. Dit terwijl ik nog geen enkele keer gebruik kon maken van de app. Ik nam opnieuw telefonisch contact op 11 jan.. De juffrouw aan de lijn kon me opnieuw niet helpen, meer nog ze vond zelfs geen dossier terug. Wegens te lang geen respons hebben ze het onderzoek gewoon gestopt, zonder oplossing! Dit terwijl ze zelf zeiden geen contact te zoeken want ze gingen zelf contact opnemen!. Goed, ze starten een nieuw dossier en het bedrag wordt gecrediteerd op de volgende factuur. Een week later nog altijd geen nieuws , ik neem deze keer contact op via messenger, deze persoon wil me niet verder helpen omdat ik 4 cijfers van mijn ID niet wil doorsturen via sociale media, terwijl ik in het verleden wel geholpen werd en deze anders (telefonisch) ook niet gevraagd wordt. Het is me teveel ik wil nu een oplossing dat ik Disney+ kan kijken (aan de promotie, want dit is de hele reden waarom ik in de eerste plaats Disney+ wou testen) of ze mogen alles stopzetten van de dienst die ik aanvroeg. Daarboven op zou ik eigenlijk ook graags eens mijn diensten herbekeken zien. Ik betaal nu meer dan €95 voor enkel internet en tv. Je zou denken dat ik dan het snelste internet en onbeperkt heb, maar zonet gekeken en NEE HOOR... is dit nog normaal ? Alvast bedankt voor de hulp!