Terug

Disney+ werkt niet na 4 maanden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: Telenet

17/01/2024

Beste, In Augustus ging ik in op een promotie van Telenet om Disney+ 3 maanden te bekijken aan €1,99 ipv €10,99. In September werd mijn account geactiveerd, jammer genoeg werkte deze zowel op de tv als op de app via de digibox niet. 28 sept. nam ik telefonisch contact met Telenet en die gingen het oplossen, echter er kwam geen oplossing. 19 oktober nam ik nog eens telefonisch contact, helaas weer geen hulp. Ik kreeg wel een korting als compensatie. Ze zeiden me niet meer te bellen, dit had toch geen nut. Ik ging een sms krijgen als het opgelost was.Nu het nieuwe jaar in en de app werkt nog steeds niet. Ik kreeg natuurlijk wel de kosten gepresenteerd op mijn factuur, deze keer het volledige bedrag. Dit terwijl ik nog geen enkele keer gebruik kon maken van de app. Ik nam opnieuw telefonisch contact op 11 jan.. De juffrouw aan de lijn kon me opnieuw niet helpen, meer nog ze vond zelfs geen dossier terug. Wegens te lang geen respons hebben ze het onderzoek gewoon gestopt, zonder oplossing! Dit terwijl ze zelf zeiden geen contact te zoeken want ze gingen zelf contact opnemen!. Goed, ze starten een nieuw dossier en het bedrag wordt gecrediteerd op de volgende factuur. Een week later nog altijd geen nieuws , ik neem deze keer contact op via messenger, deze persoon wil me niet verder helpen omdat ik 4 cijfers van mijn ID niet wil doorsturen via sociale media, terwijl ik in het verleden wel geholpen werd en deze anders (telefonisch) ook niet gevraagd wordt. Het is me teveel ik wil nu een oplossing dat ik Disney+ kan kijken (aan de promotie, want dit is de hele reden waarom ik in de eerste plaats Disney+ wou testen) of ze mogen alles stopzetten van de dienst die ik aanvroeg. Daarboven op zou ik eigenlijk ook graags eens mijn diensten herbekeken zien. Ik betaal nu meer dan €95 voor enkel internet en tv. Je zou denken dat ik dan het snelste internet en onbeperkt heb, maar zonet gekeken en NEE HOOR... is dit nog normaal ? Alvast bedankt voor de hulp!

Berichten (1)

Telenet

Naar: M. D.

07/02/2024

Beste klant,We hebben uw dossier goed ontvangen en u enkele keren trachten te bereiken maar helaas was u niet bereikbaar.Indien u nog vragen heeft kan u steeds replyen op de e-mail die u van Telenet heeft ontvangen of contact opnemen met onze klantendienst.Met vriendelijke groeten,Telenet***************************************************************Dit e-mail bericht inclusief eventuele ingesloten bestanden kan informatie bevatten die vertrouwelijk is en/of beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Elk gebruik van de informatie vervat in dit bericht (waaronder de volledige of gedeeltelijke reproductie of verspreiding onder elke vorm) door andere personen dan de geadresseerde(n) is verboden. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, gelieve de afzender hiervan te verwittigen en dit bericht te verwijderen.This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees. Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents.Ce courriel et les annexes eventuelles peuvent contenir des informations confidentielles et/ou protegees par des droits de propriete intellectuelle. Ce message est adresse exclusivement e son (ses) destinataire(s). Toute utilisation du contenu de ce message (y compris la reproduction ou diffusion partielle ou complete sous toute forme) par une autre personne que le(s) destinataire(s) est formellement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, veuillez prevenir l expediteur du message et en detruire le contenu.***************************************************************


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform