Terug

Disney glazen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. B.

Naar: ALDI

09/10/2023

Beste, ik bestelde op 8 april 2023 een Disneyglas van Goofy. Er is mij beloofd dat ik een mail zou ontvangen wanneer dit beschikbaar zou zijn.Ik heb echter nooit een mail ontvangen, ook niet in de spamfolder die ik dagelijks controleer.Graag had ik geweten op welke manier mijn kinderen alsnog hun glas waar ze recht op hebben kunnen ontvangen. Misschien bestaat er een andere manier om dit euvel te compenseren?

Berichten (1)

N. B.

Naar: ALDI

27/10/2023

Beste AldiIk stuurde deze klacht nu al meer dan 2 weken geleden en nog steeds geen antwoord.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform