Terug

Discussie over eindfactuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: Luminus

28/11/2023

Beste ik ben klant bij Luminus van 13/12/22 tot 30/9/23 ik ben hier pas op 16/08/23 komen wonen mijn verbruik heeft op leegstand gestaan en ik heb voor die periode 1420€ verbruik gas en elektriciteit betaald en ik heb 237.15€ teruggetrokken dus heb ik bijna 1190€ betaald voor hier 9 maand niet te wonen mijn meterstanden 12/22 elektriciteit 50695 en gas 11444 en doorgegeven op 9/23 elektriciteit 050922 en gas 11879 dus fluvius zegt ook dat ik weinig heb verbruikt maar Luminus zegt dat er toch verbruik is geweest maar hier stond niks op en de verwarming op 15 gr


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform