Terug

Discriminatie transgender / geen internet al weken

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. W.

Naar: Telenet

22/05/2025

Na meerdere malen aan te geven dat ik een mevrouw ben mij toch meneer blijven noemen ook ze al zei ik dat ik een transgender was waar hij op zei maar ik hoor een mannenstem. Dit is onacceptabel en zeer denigrerend. Ik heb al genoeg trauma’s meegemaakt en dan ook nog door jullie gekleineerd worden. Je moet niet altijd alles door een tunnel zien of kortzichtig mensen die geen respect hebben voor de samenleving horen niet te werken bij een call center en ik belde ze in verband met mijn wifi die al weken aan een stuk blijft stukgaan waarop ik de antwoord krijg dat ze er al een week aan het werken zijn zonder dat ik enige compensatie krijg voor al die weken. Dit is dus niet oké.

Berichten (1)

Telenet

Naar: C. W.

23/05/2025

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-37562093 BesteMevrouw, Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie. Mvg, Telenet © Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,België telenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden

Bemiddeling door Testaankoop 09 juni 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform