Terug

Discriminatie cultuurcheques

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. H.

Naar: PAIRI DAIZA

13/09/2020

BesteWij wilden graag naar pairi daiza op zondag 13 september met onze sport- en cultuurcheques. Al snel bleek dat reservatie of aankoop van tickets online onmogelijk is met deze cheques. Toen beslisten om te bellen naar de klantendienst van pairi daiza. Aan de telefoon vertelde men ons zeer vriendelijk dat het inderdaad onmogelijk is om op voorhand tickets te bemachtigen met onze cheques, niet online en ook niet via telefoon. Ook enige vorm van reservatie bleek onmogelijk. Men vertelde ons om om 9u30, een half uur voor openingstijd, aanwezig te zijn. Men verzekerde ons dat we op die manier zeker vroeg zouden zijn voor een plaatsje. Die raad hebben we dan ook opgevolgd en om 9u30 stonden wij klaar in de wachtrij om een ticketje te kopen. Na lang wachten (zo’n 1u15) kregen we te horen dat het park volzet was. Gevolg: anderhalf uur gereden zonder enige kans om binnen te geraken in het park met onze cultuurcheques. Een heel spijtige zaak dus. Bovendien vroegen we om dan ter plaatse een ticket te kopen voor een andere datum met onze cheques. Ook dit bleek onmogelijk. Het is dus ons inziens op geen enkele manier mogelijk om van onze cultuurcheques te profiteren in pairi daiza. Het zou fijn zijn als deze uiterst vervelende situatie op een of andere manier gecompenseerd zou kunnen worden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform