Beste,Syndicus Syncura diende onze immomakelaar een kort overzicht van bestaande documenten te bezorgen (die nota bene op de intrasite direct beschikbaar waren). Dit duurde 3 weken. Ik diende hiervoor contact op te nemen met de notaris, de makelaar, diverse maken met kantoor Syncura GENT. Na 3 weken en gedreig met ingebrekestelling werd eindelijk de beschikbare info doorgestuurd. Notaris, makelaar, ikzelf en de koper verloren hierdoor veel tijd. De koop was bijna afgesprongen. Tot onze verwondering stuurde SYNCURA direct een factuur van 150 euro excl btw hiervoor. Schande... 150 euro voor beschikbare info, waar notaris en immokantoor 3 weken zaten op te wachten. Onbekwaamheid en onbereikbaarheid zijn de troeven van dit kantoor. Wij vinden deze kostprijs overdreven voor de geleverde service en vragen een korting, wegens het feit dat wijzelf enorm veel moeite en tijd moeten doen hebben om zelf deze info te bemachtigen. Het is trouwens niet de eerste keer dat wij met Syncura GENT problemen hebben. De firma is echt quasi onbereikbaar en reageert amper op vragen of info. Dit is geen manier van werken.