Terug

digitale teller

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. R.

Naar: FLUVIUS

01/02/2022

Bij het plaatsen van de digitale teller is onze verliestroomschakelaar weggenomen. Deze zat ook in de tellerkast.Na op zoek werk op internet blijkt dat jullie verplicht zijn om deze terug te plaatsen.Bij deze dank ik ook de klantendienst in Melle die ik zaterdag 29/01/2022 belde om 12h00. Die beweerde dat er een verliestroomschakelaar in de nieuwe digitale meter zat.Jullie hebben hem weggenomen jullie plaatsen deze terug.

Berichten (2)

FLUVIUS

Naar: K. R.

02/02/2022

Beste Test-Aankoop,De verliesstroomschakelaar of differentieel wordt bij vernieuwen van de meteropstelling door Fluvius of haar aannemer in de klantkast, de zekeringkast, geplaatst.Sinds 1994 (de introductie van de 25S60 meterkasten) worden bij nieuwe aansluitingen geen verliesstroomschakelaar meer in de tellerkast geplaatst.Ook in de nieuwe 25D60 meterkast voor de digitale meter, wordt geen verliesstroomschakelaar geplaatst.De differentieel behoort tot de binneninstallatie van de klant en wordt daarom in de zekeringenkast gemonteerd.De aannemer heeft bij afmelding van de werken aangetoond dat hij een verliesstroomschakelaar in de zekeringkast van de klant heeft geplaatst.Een (hoofd)verliesstroomschakelaar is dus opnieuw aanwezig, alleen niet meer samen met de automaat van de meterkast.Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer

K. R.

Naar: FLUVIUS

02/02/2022

Beste,Er is helemaal geen verliestroomschakelaar in de zekeringkast geplaatst.Gelieve dit voor onze veiligheid zo rap mogelijk in orde te brengen.Volgens mij is jullie aanemer blind zie foto's


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform