Terug

Digitale teller onderaannemer brand veroorzaakt

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. C.

Naar: FLUVIUS

14/06/2025

Korte beschrijving van uw probleem een paar weken geleden kregen we een brief voor een afspraak om een digitale teller te plaatsen. Kort nadien kwam iemand van unit T. Om een afspraak in te plannen. Ik ga aan die man 1 belangrijke vraag; werken jullie met onderaannemers? Ik kreeg een stellige neen, als antwoord. De reden van mijn vraag is de volgende; mijn nicht liet in haar boerderij in Vorselaar in april 2023 een digitale teller plaatsen. Het huis brandde af ten gevolge van die installatie door een onderaanneming Buttler tech, nu reeds failliet. Zij wonen nu reeds 2 jaar in een caravan, want hun bedrijf met paarden is daar gevestigd. Volgende probleem, Buttler tech werkte voor unit T! Het bedrijf dat om mijn oprit beweerde nooit met onderaannemers te werken. Noch Fluvius nemen hun verantwoordelijkheid, noch unit T en Buttler tech verstopt zich achter een faillissement. Ik heb nog nooit iemand zo snel zien omkeren toen ik dit vertelde en de man van Unit T vertrok zonder een afspraak. Hij zou mijn man contacteren. Mijn vraag is, de digitale teller is onvermijdelijk omdat secans consument zwaar in de zak gezet zijn. Maar hoe kan ik me beschermen dat mijn huis , waar ik al heel mijn leven voor werk niet vernield wordt. Welke tips hebben jullie? Mag ik bijvoorbeeld filmen als ze de meter installeren? Mijn nicht wacht nu al 2 jaar op een uitbetaling en vooral Fluvius laat zich bijstaan door een batterij aan advocaten. Hoe kunnen wij hier tegen op?

Berichten (1)

FLUVIUS

Naar: J. C.

17/06/2025

Beste, Het is mij niet duidelijk over welk adres dit gaat. Kan u mij uw adres bezorgen aub? Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten, Klachtencommissie Brusselsesteenweg 199, 9090 Melle fluvius-Klachtencommissie @fluvius.be www.fluvius.be Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: zaterdag 14 juni 2025 11:31 Aan: Fluvius - Klantendienst - Klachtencommissie fluvius-Klachtencommissie@fluvius.be Onderwerp: Digitale teller onderaannemer brand veroorzaakt ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ s:www.fluvius.be/disclaimer

Bemiddeling door Testaankoop 17 juni 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform