vandaag een aangetekende brief gekregen waarin Fluvius beweerd dat ik een digitale meter weiger, en dreigt met gerechtelijke stappen.
Een kleine toelichting hier over, ik heb in februari 2025 een afspraak gemaakt om een digitale meter te plaatsen, op de afgesproken dag is er een technieker langs geweest, deze melde mij kort dat mijn gasleiding te oud was (gasklep) om een digitale gasmeter te plaatsen, ook bij de elektriciteit meter was er te weinig plaats om de plastieken bak inte bouwen. dit zou later bekeken worden met eventuele kleine meters.
In mei 2025 krijg ik een brief, dat ze de gas en elektriciteit leiding zouden vernieuwen vanaf de hoofdleiding (hangt in de lucht) omdat deze te oud zijn, nu de plaats waar de elektriciteit meter hangt is nog steeds hetzelfde en geen uitbreidings mogelijkheden, voor die grote bak. Ik moest verder niets doen, zij gingen mij contacteren, in het bouw verlof is deze brief nog eens in de bus gestoken, net dezelfde. (mensen gaan ook in vakantie)
Dus we wachten af
Nu vandaag krijg ik een aangetekende brief waarin word gedreigd met gerechtelijke stappen omdat ik een digitale meter weiger, ondanks meerdere contact pogingen, zowel langs gsm, mail en aan de deur volgens hen. Nu tot op heden heb ik geen telefoon, mail of brief gehad. Wegens een operatie ben ik als sinds juli thuis, er zijn 2 bellen, binnen en tuin. Ik heb niets of niemand gehoord van Fluvius, terwijl een postbode wel gewoon aan de bel belt en word open gedaan.
Ook op de camera die mijn deur filmt staat niemand onbekend, dus maw wat er in die brief staat, daar klopt niets van. Dreigen dat kunnen we wel want we hebben toch het monopoly van de meters.
De plaats waar die meter moet is nog steeds hetzelfde! er word niet gebroken of verplaatst, dit is niet mogelijk!
Want hebben jullie al eens nagedacht? Als ik die meter zou weigeren, dan had ik in februari geen afspraak gemaakt om dit te laten vervangen!!! Denk daar maar eens over na!!!!!!