goeden avond,in juni heb ik gegevens ingevuld over mijn situatie in verband met de digitale meter. hierop heb ik een noreply mail ontvangen dat dit onderzocht werd maar sinsdien heb ik nietsmeer ontvangen.Mijn klacht gaat over 15 jaar terugdraaiende teller waar ik maar enkele jaren terugdraaiende teller zou hebben tot 2023 want mijn eerste installatie is van 2008 met mijn latere installaties 2010/ 2015/ 2017 dit wil zeggen dat men met terugdraaiende kracht werkt en geen rekening houdt met latere installaties die evengoed verplicht gekeurd en geregistreerd zijn bij fluvius welke flagrante diefstal is dit? Hoe kan ik ooit deze installaties terugverdienen?Dit is geen 15 jaar maar 4 jaar als ik goed kan tellen.Hoe geloof waardig mag ik fluvius nemen wanneer in hun in documentatie (pdf) over de digitale 3 fasige meter fouten staan. Men spreekt over een slimme meter voor hun maar voor mij is dat een diefstal meter. Voor de gebruiker zit er niets positiefs aan.al hetgeen men opnoemt dat de gebruiker kan doen om zijn verbruik te optimaliseren kan ik nu ook met de analoge meter want op elke installatie staat een teller.Het slimme gebruik van deze meter kan zelfs nog niet.De thuisbatterij is op dit ogenblik ook niet rendabel en wanneer deze in actie komt als de zon weg is stuurt men weer een aantal kw's terug op het net dat men weeral afneemt wanneer het terugdraaiende tellersysteem afgelopen is want over de vergoeding van deze kw's zwijgt men als vermoord.