Terug

digitale meter

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. C.

Naar: FLUVIUS

09/01/2025

Volgens de Vlaamse Overheid kan er uitstel gevraagd worden voor het plaatsen van digitale meter tot 1 januari 2028 indien je gebruiker bent van exclusief nachttarief en de zonnepanelen nog geen 15 jaar in dienst zijn . Bij mij is dat het geval en toch wil Fluvius geen uitstel geven , zie bijlage . Ik wil uitstel omdat ik gans mijn installatie met accumulatie op nachttarief zal moeten omvormen en dat gaat tijd en geld vragen . Graag hulp hierbij aub . mvg Johan Claerebout

Berichten (1)

FLUVIUS

Naar: J. C.

10/01/2025

Beste heer Claerebout Het recht op uitstel tot 01/01/2028 waarnaar u verwijst, is enkel van toepassing voor klanten met een analoge exclusief nachtmeter, waarbij de zonnepaneelinstallatie nog geen 15 jaar oud is. Uw installatie is gekeurd op 24/03/2010, dus de termijn van 15 jaar is bijna bereikt. Eens de 15 jaar dichterbij komt, onderneemt Fluvius stappen om de digitale meters te plaatsen, zo ook bij u dus. De aannemer van Fluvius heeft u bijgevolg terecht gecontacteerd om een afspraak vast te leggen. U kan best een elektricien raadplegen om na te gaan welke aanpassingen er hiervoor op uw binneninstallatie dienen te gebeuren. Met vriendelijke groeten, Klachtenbeheer Fluvius Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: donderdag 9 januari 2025 11:30 Aan: Fluvius - Klantendienst - Klachtencommissie fluvius-Klachtencommissie@fluvius.be Onderwerp: digitale meter ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ s:www.fluvius.be/disclaimer

Bemiddeling door Testaankoop 10 januari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform