Terug

Digitale meter te hoog verbruik

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. M.

Naar: FLUVIUS

29/03/2024

Na de installatie is het verbruik veel hoger dan met de analoge meter. Ik heb een hercontrole gevraagd en toegewezen echter de technieker stond op het verkeerde adres. Huisnummer 15 en moest 15A zijn. Fluvius erkent fout en belooft mij te contacteren maar gebeurt na 2 weken nog altijd niet. Men reageert niet op mails en wanneer men belt is de afspraakdienst zogezegd niet bereikbaar. In alle opzichten amateuristisch dus.

Berichten (1)

FLUVIUS

Naar: D. M.

22/08/2024

BesteOnze verontschuldigingen voor het late antwoord op deze klacht.Deze klacht werd geregistreerd onder nummer 1000280240.De meter werd ter plaatse geijkt door onze techniekers op 19/6/2024. De meter werd meettechnisch in orde bevonden. De klant beeindigt de betwistingsprocedure.Met vriendelijke groeten,.Elly AertsKlachtencommissie www.fluvius.beVan: klachtenbox@test-aankoop.be klachtenbox@test-aankoop.be Verzonden: vrijdag 29 maart 2024 0:27Aan: Fluvius - Klachtencommissie Functional Mailbox fluvius-Klachtencommissie@fluvius.beOnderwerp: Klacht - Digitale meter te hoog verbruik - (CPTBE01993853-18) = 1L Klacht ref.1000280240 s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform