Terug

Digitale meter P1 poort openzetten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. V.

Naar: FLUVIUS

03/02/2023

Ik heb een wifi HomeWizard P1 meter set met stopcontacten aangekocht (125€). Mijn P1 poort op mijn digitale meter openzetten online gaat niet. Ik krijg de melding dat iemand van Fluvius deze ter plaatse moet komen openzetten. Begin december telefonisch eerste contact gehad om iemand te sturen. We zijn nu februari, meer dan 6 maal telefonisch contact gehad met fluvius telkens met de belofte dat iemand me zou contacteren binnen de 5 werkdagen. Ik heb tot op heden nog niemand gehoord of een mail ontvangen. Gisteren was Fluvius nochtans 50 meter verder in mijn straat werken aan het uitvoeren, hadden ze toch gemakkelijk in hun planning kunnen zetten want dit is dit een werkje van ongeveer 5 a 10 min. Er wordt veel beloofd bij Fluvius maar daar blijft het ook bij. Ik vraag enkel dat er eindelijk iemand van Fluvius langs komt zodat die P1 poort geopend kan worden.

Berichten (1)

FLUVIUS

Naar: H. V.

06/02/2023

Beste heer VanhoyderdonckIk heb uw klacht goed ontvangen en heb hiervoor een dossier opgestart met referentie 2000021716.Ik neem contact op met de betrokken dienst van Fluvius en zal u terug contacteren van zodra ik over meer informatie beschik.Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform