Terug

Digitale meter niet zichtbaar in Mijn Fluvius en volgens Mega “niet communicerend”

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. L.

Naar: FLUVIUS

03/04/2023

Ik woon in een appartementsgebouw met 30 appartementen. Op 30 december (!) kwam onderaannemer Unit T digitale meters voor gas installeren (die voor elektriciteit hebben we al langer). Tot op heden is het nog steeds niet mogelijk om de gegevens van mijn digitale gasmeter te bekijken in Mijn Fluvius. En nog vervelender: ik kan geen maandelijkse afrekeningen vragen bij Mega (ipv voorschotfacturen) omdat ze wel kunnen zien dat er een digitale meter werd geïnstalleerd maar deze volgens hen niet communiceert. Na tientallen berichten met zowel Fluvius als Unit T en meer dan drie maanden verder is mijn geduld op. Het enige wat ik wil is maandelijkse afrekeningen kunnen aanvragen. Fluvius wees in de eerste communicaties steeds naar Unit T. Maar na veel aandringen liet Fluvius weten dat ze het “manueel hebben verwerkt zodat ik de gegevens zou kunnen raadplegen”. Dat was op 16 maart. Na een week informeerde ik opnieuw want nog steeds geen info in Mijn Fluvius. Toen was het antwoord dat er “enige administratieve verwerkingstijd” over gaat. Maar tot op heden is er nul komma nul vooruitgang. Bovendien is mijn verbazing groot want in de vele klachten op het platform van Test Aankoop lees ik bij alle reacties van Fluvius dat er een algemeen probleem zou zijn met het doorsturen van de data. Na drie maanden intensief communiceren met Fluvius heeft niemand daar met ook maar één woord over gerept. Ze houden mij al maanden aan het lijntje.

Berichten (1)

FLUVIUS

Naar: S. L.

17/04/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform