Terug

Digitale meter komt maar niet, byebye Premies?

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. D.

Naar: FLUVIUS

18/06/2023

Beste,Zoals zoveel Belgen heb ik vorig jaar zonnepanelen besteld mét batterij en electrische boiler. Er van uitgaande dat ik recht heb op 2 premies (batterij en zonnepanelen). Tot op heden heb ik enorm lang moeten wachten op de opvolging van het dossier. Ik heb reeds 2x gebeld voor een afspraak voor de plaatsing digitale meter. Straks ben ik te laat en krijg ik mijn premies niet.Fluvius liet me weten dat ik nog tijd heb tot juli voor een plaatsing of mijn premies vervallen.1x had ik een afspraak in april en is er niemand opgedaagd. In mei belde ik opnieuw en gingen ze me terugbellen voor een datum van plaatsing digitale meter.Straks verlies ik mijn premie voor zonnepanelen en premie batterij door het toedoen van Fluvius? Graag opvolging!

Berichten (2)

FLUVIUS

Naar: P. D.

19/06/2023

Beste,Zonder bijkomende gegevens kunnen we geen dossier opstarten.Gelieve adres of EAN aan ons te bezorgen zodat we verder kunnen.Met vriendelijke groeten,Luc BoensDirectie KlantendienstKlachtencommissieBrusselsesteenweg 199, 9090 Mellefluvius-Klachtencommissie @fluvius.bewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer

P. D.

Naar: FLUVIUS

19/06/2023

EAN voor electriciteit 541448820039946735Van der keilenstraat 372140 Borgerhout


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform