Terug

Digitale meter kan niet uitgelezen worden

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. T.

Naar: FLUVIUS

30/01/2023

Beste,Mijn digitale meter werd geïnstalleerd in december. Hierbij werd een deel van de kast geherorganiseerd. Na de werken gemerkt dat de deur van de kast niet meer dicht kan omdat ze het stopcontact verplaatst hebben. Bovendien kan ik al 6 weken mijn digitale meter niet uitlezen. Ik heb dus geen informatie over mijn verbruik of piekverbruik. De laatste 4 weken heb ik elke week telefonisch contact opgenomen met Fluvius. Altijd dezelfde uitleg, uw meter kan niet worden uitgelezen, er zal iemand langskomen en binnenkort een afspraak maken. Ik word echter nooit gecontacteerd voor een afspraak te maken binnen de 5 werkdagen. Moet ik blijven elke week bellen voor niets?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform