Terug

digitale krant niet meer te downloaden

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

28/08/2023

Onderstaande tekst stuurde ik al naar privacy DPG media, naar de klantendienst, via een internetformulier enz, telkens zonder gevolg. Ik hing al uren aan de telefoon met de klantendienst, ook zonder gevolg. Hierbij mijn klacht : Sedert woensdag 16 augustus verscheen een nieuw icoontje voor de HLN app op mijn i-pad. Sindsdien werkt deze niet meer, zo lees ik er al enkele jaren digitaal de krant op. De klantendienst gaf ook aan dat meerdere mensen dit probleem hadden. Het punt is dat men nergens bij HLN mijn gegevens terugvindt : geen e-mailadressen, geen klantennummer ... Wel krijg ik digitaal via apple pay een hernieuwing van mijn abonnement, op datum van 13-04, reeds gedurende enkele jaren. De betaling gebeurt automatisch via een viakaart, bedrag van 149,99 Euro voor een jaarabonnement. Het is nu de tiende dag (zondagen niet ingerekend) dat ik mijjn krant niet kan lezen, hoewel deze dus wel is betaald. Blijkbaar heb ik wel een account bij HLN via mijn e-mail adres eddy@vaparijs.be. Bij het inloggen gaat alles goed tot er ALTIJD verchijnt : ongeldige gebruikersnaam of ongeldig wachtwoord. Dus wordt er niet ingelogd, en kan ik geen krant binnenhalen. Mijn krant is erg belangrijk voor mij daar in in Zuid Frankrijk woon en is ze de enige verbinding met het vaderland. Ik lees deze krant al 50 jaar, en zou dat willen verder doen. Bij de klantendienst legde men me uit (respectievelijk Kim en daarna Ann Sophie) de krant te kunnen lezen via de website, rubriek digitale krant - maar bij het inloggen krijg ik hetzelfde resultaat als hierboven beschreven. Hier twee e-mail adressen waarmee DPG media, HLN in jullie data mijn gegevens kan terugvinden en dit probleem oplossen.

Berichten (1)

E. V.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

16/09/2023

Ondertussen heb ik een nieuw abonnement genomen van HLN, omdat ik zo gehecht ben aan mijn krant. Dit abonnement heb ik voor drie jaar genomen, en een jaar vooruit betaald. (abonnement vanaf 31/08 nr A1002261038). op naam van Eddy Van Parijs - 8430 MiddelkerkeHet abonnement dat ik via Apple pay had, en dat normaal nog tot 13 april 2024 loopt, heb ik ook betaald. Dit betekent dus dat mijn krant me het dubbel kost. Apple pay wil niet terugbetalen omdat de resterende tijd (vanaf begin augustus) te kort is om terug te betalen, wat natuurlijk belachelijk is. Het is wel zo dat DPG media het abonnementsgeld heeft ontvangen van Apple pay. Het zou eerlijk zijn van Uwentwege om een tegemoetkoming te doen en mij een gedeelte terug te betalen van het dubbel betaalde abonnement.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform