Onderstaande tekst stuurde ik al naar privacy DPG media, naar de klantendienst, via een internetformulier enz, telkens zonder gevolg. Ik hing al uren aan de telefoon met de klantendienst, ook zonder gevolg. Hierbij mijn klacht : Sedert woensdag 16 augustus verscheen een nieuw icoontje voor de HLN app op mijn i-pad. Sindsdien werkt deze niet meer, zo lees ik er al enkele jaren digitaal de krant op. De klantendienst gaf ook aan dat meerdere mensen dit probleem hadden. Het punt is dat men nergens bij HLN mijn gegevens terugvindt : geen e-mailadressen, geen klantennummer ... Wel krijg ik digitaal via apple pay een hernieuwing van mijn abonnement, op datum van 13-04, reeds gedurende enkele jaren. De betaling gebeurt automatisch via een viakaart, bedrag van 149,99 Euro voor een jaarabonnement. Het is nu de tiende dag (zondagen niet ingerekend) dat ik mijjn krant niet kan lezen, hoewel deze dus wel is betaald. Blijkbaar heb ik wel een account bij HLN via mijn e-mail adres eddy@vaparijs.be. Bij het inloggen gaat alles goed tot er ALTIJD verchijnt : ongeldige gebruikersnaam of ongeldig wachtwoord. Dus wordt er niet ingelogd, en kan ik geen krant binnenhalen. Mijn krant is erg belangrijk voor mij daar in in Zuid Frankrijk woon en is ze de enige verbinding met het vaderland. Ik lees deze krant al 50 jaar, en zou dat willen verder doen. Bij de klantendienst legde men me uit (respectievelijk Kim en daarna Ann Sophie) de krant te kunnen lezen via de website, rubriek digitale krant - maar bij het inloggen krijg ik hetzelfde resultaat als hierboven beschreven. Hier twee e-mail adressen waarmee DPG media, HLN in jullie data mijn gegevens kan terugvinden en dit probleem oplossen.