Op 22 oktober 2021 was ik in de Switch winkel in Olen, bekeek een Apple Watch 7. De prijs was hoger dan op de Apple website, maar de verkoper overtuigde mij daar te bestellen omdat hij € 100 cashback kon aanbieden evenals € 90 voor mijn oude Apple Watch (zelfde prijs als op de Apple website). Ik heb op basis hiervan besteld. Mij is op het moment van de bestelling niets over het eventueel afwijken van dit cashback programma gezegd. Toen ik op de bon/ factuur keek, zag ik noch inruil, noch cashback vermeld - dit zou later komen, vertelde verkoper Glenn mij. Vreemd, maar goed.Bij het ophalen werd mij een hoger bedrag in rekening gebracht. De 'cashback' zou via bank worden afgerekend. Op basis hiervan heb ik mijn bankgegevens opgegeven. Na het afronden van alles kwam de verkoper - Jonas - met een nogal lang en complex document dat ik diende te ondertekenen om de cashback te kunnen ontvangen. Bij het bekijken van de details, bleek dat ik moest deelnemen aan een of ander plan, en dat - indien ik niet op een bepaalde datum zou opzeggen - dit plan mij maandelijks per domiciliering geld zou kosten. Niet echt de cashback die men gewoon is...Ik heb toen gevraagd om een klassieke 'cash back' (geld terug), wat men mij weigerde. Ik heb toen gevraagd mijn gegevens (bank nummer, etc) te willen verwijderen, en het contract (dat ik NIET had ondertekend) te willen vernietigen. Ik heb ook gezegd dat ik hier nog op terug zou komen (volle winkel), bij deze.Later op dezelfde ontving ik een email bericht van de firma CYRANABE, waarin stond dat ik een contract met hen digitaal had ondertekend. Absoluut niet. Meende deze naam te herkennen van het contract bij Switch, heb ook het nummer (050-930943) gebeld. Een dame van dit bedrijf vertelde mij dat er geen contract met mij was, en dat zij dit zou bevestigen per email. Ik heb gevraagd dit binnen 24 uur te doen - heb tot nu toe (5 dagen later) niets ontvangen.Mijn verzoek aan Switch is de € 100 cashback te willen honoreren (dwz mij de toegezegde € 100 te willen uitbetalen), aan Cyranabe is mij te willen bevestigen dat er - in tegenstelling tot wat er in hun email bericht staat - géén contract met mij is en dat mijn coordinaten/ gegevens volledig zijn geschrapt.Alvast dank voor uw confirmatie van deze zaken