Ik heb op 19 januari 2023 een digitaal abonnement op de morgen genomen en dit voor 3 jaar waarin duidelijk gesteld wordt dat dit toegang geeft voor inloggen met max 5 webbrowser en/of apparaten met apps.
Nu krijg ik al een enkele malen de boodschap dat de toegang geblokkeerd is vanwege de overschrijding van het aantal toestellen met name 3. Ik heb een duidelijk contract (met screenshots )met max 5. Als de morgen de contractuele voorwaarden eenzijdig wijzigt was ik daar graag van te voren op hoogte geweest. Bovendien werkt de knop wachtwoord wijzigen niet. Een nieuw wachtwoord aanmaken is vandaag helemaal onmogelijk!
Bovendien ben ik automatisch ingelogd bij humo en hln. Heeft dat er iets mee te maken? Ik heb daar zeker niet om gevraagd. Afmelden bij humo en hln gaat niet.
Mijn abonnementsgegevens staan nu op : omgeving humo.be in plaats van in mijn account van de morgen.
Het is een raadsel wat er gebeurt bij de morgen. Indien dit niet asap opgelost wordt en ik via mijn abonnement kan inloggen op 5 ik herhaal 5 apps en of webbrowser wil ik kosteloos het contract opzeggen. Ik heb van alle punten die ik aanhaal screenshots.
Dank om mijn klacht over te maken aan de morgen