Terug

Digicorder en modem worden niet opgehaald na stopzetten abo

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Scarlet

26/02/2020

BesteIn september 2019 werd ons abonnement bij Scarlet stopgezet.Ik verwachte een verzoek te krijgen om modem en digicorder te terug te sturen te krijgen. Beiden waren nog maar enkele maanden daarvoor vervangen geweest naar een nieuwer model.Toen dit begin december nog niet was toegekomen heb ik naar de support lijn gebeld.Daar werd verzekerd dat bij de documenten op mijn gebruikersprofiel, ten laatste na een week, een document ging terug te vinden zijn om de producten gratis terug te vinden.Dit was nog niet gebeurd op 30 december waarop ik besloot terug te bellen en te vragen en kreeg daar hetzelfde antwoord. Ze gingen het zeker opmaken en doorsturen na ten laatste 2 weken. Nog steeds nietsIk heb op 25/01 nogmaals teruggebeld en daar werd mij verteld door de dame van support dat ze ging vragen aan haar collega's dit zo snel mogelijk in orde te brengen.Vandaag heb ik dit document nog steeds niets ontvangen.Het stoort mij verschrikkelijk dat er beloftes door Scarlet worden gemaakt die niet worden nagekomen, en dat er zo nonchalant met materiaal wordt omgesprongen.Ik moet enorm veel moeite doen om deze perfect bruikbare producten niet op de vuilnisbelt te laten belanden.Ik verwacht asap dit document te ontvangen om deze producten terug te sturen en dat Scarlet zijn procedure van stopgezette abonnementen aanpast en sowieso aan klanten vraagt hun producten terug te sturen, zodat deze hergebruikt kunnen worden.Mvg

Berichten (8)

Scarlet

Naar: S. V.

02/03/2020

Geachte,De documenten worden automatisch opgemaakt in het systeem maar door een storing op uw klantendossier zijn de nodige documenten nog niet aangemaakt.Hiervoor is een correctie dossier lopende. Vanzodra dit afgerond is zal u de nodige documenten ontvangen om de toestellen terug te sturen.Alvast onze excuses voor het ongemak.Kim v.d.B.High Care support agentRue Carlistraat 2 - B-1140 Everewww.scarlet.beScarlet Trio - Digital TV - Phone - Internet

S. V.

Naar: Scarlet

02/04/2020

GeachteDit probleem is nog steeds niet opgelost. Ondertussen al 7 maanden na het afsluiten van het contract.

Scarlet

Naar: S. V.

16/04/2020

Beste,We hebben de klacht CPTBE00833109-73 met als Scarlet referentie S2126054 in behandeling genomen.Onze klantendienst heeft u laten weten op 19/03/2020 dat we helaas de documenten niet opgestuurd krijgen.Hierdoor werd er meegedeeld om de decoders zelf via bpost op te sturen.Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Kim v.Scarletscarlet.be

S. V.

Naar: Scarlet

21/04/2020

GeachteDit kan een oplossing zijn.Zo'n zwaar pakket versturen is wel niet gratis. Zullen jullie deze kosten vergoeden? Kan u ook het adres doorsturen waarnaar ik moet verzenden?mvg

S. V.

Naar: Scarlet

21/04/2020

Trouwens, de klantendienst heeft op 19/03/2020 helemaal niets laten weten aan mij. Ik moet het via test aankoop vernemen door het zelf na te vragen.Nogal frappant dat jullie dit op deze openbare website beweren en en ook frappant dat jullie dit probleem niet kunnen oplossen. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige klant ben met dit probleem.Na jarenlange tevreden klant van Scarlet denk ik niet in de toekomst nog te zullen terugkeren. Ik zal jullie ook niet meer aanraden bij kennissen.

Scarlet

Naar: S. V.

30/04/2020

Beste,Uitzonderlijk en zonder enige nadelige erkentenis, dient u de decoder niet meer terug te zenden.We hopen u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.Met vriendelijke groeten,Kim v.d.B.High Care support agentRue Carlistraat 2 - B-1140 Everewww.scarlet.beScarlet Trio - Digital TV - Phone - Internet

S. V.

Naar: Scarlet

30/04/2020

Als u mijn originele klacht grondig had gelezen dan had u kunnen zien dat ik juist om verspilling tegen te gaan deze schrijnend omslachtige procedure heb opgestart.Ik neem enkel genoegen met de oplossing dat ik de producten kosteloos kan terugsturen.Met vriendelijke groeten

Scarlet

Naar: S. V.

18/05/2020

Beste,Helaas is er in uw dossier geen mogelijkheid om de nodige documenten aan te maken om een kosteloze terugzending te doen.U mag ofwel de toestellen houden of indien u graag heeft dat deze gerecycleerd worden dan raad ik u aan om deze af te leveren in het containerpark van uw gemeente.Met vriendelijke groeten,Kim v.d.B.High Care support agentRue Carlistraat 2 - B-1140 Everewww.scarlet.beScarlet Trio - Digital TV - Phone - Internet


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform