BesteIn september 2019 werd ons abonnement bij Scarlet stopgezet.Ik verwachte een verzoek te krijgen om modem en digicorder te terug te sturen te krijgen. Beiden waren nog maar enkele maanden daarvoor vervangen geweest naar een nieuwer model.Toen dit begin december nog niet was toegekomen heb ik naar de support lijn gebeld.Daar werd verzekerd dat bij de documenten op mijn gebruikersprofiel, ten laatste na een week, een document ging terug te vinden zijn om de producten gratis terug te vinden.Dit was nog niet gebeurd op 30 december waarop ik besloot terug te bellen en te vragen en kreeg daar hetzelfde antwoord. Ze gingen het zeker opmaken en doorsturen na ten laatste 2 weken. Nog steeds nietsIk heb op 25/01 nogmaals teruggebeld en daar werd mij verteld door de dame van support dat ze ging vragen aan haar collega's dit zo snel mogelijk in orde te brengen.Vandaag heb ik dit document nog steeds niets ontvangen.Het stoort mij verschrikkelijk dat er beloftes door Scarlet worden gemaakt die niet worden nagekomen, en dat er zo nonchalant met materiaal wordt omgesprongen.Ik moet enorm veel moeite doen om deze perfect bruikbare producten niet op de vuilnisbelt te laten belanden.Ik verwacht asap dit document te ontvangen om deze producten terug te sturen en dat Scarlet zijn procedure van stopgezette abonnementen aanpast en sowieso aan klanten vraagt hun producten terug te sturen, zodat deze hergebruikt kunnen worden.Mvg