Geachte mevrouw/heer,
Op 31/12/2025 heb ik met uw bedrijf een contract gesloten voor de levering van telecommunicatiediensten voor het nummer 0488 43 61 41
Tot op heden, 13 dagen later, is de dienst nog steeds niet geïnstalleerd en werkt hij nog steeds niet, ondanks talrijke telefoontjes naar uw klantendienst.
In het licht van het bovenstaande was ik genoodzaakt om over te schakelen naar een andere provider. Die is er wel onmiddellijk in geslaagd om het nummer te activeren binnen de 2
dagen.
Onze dochter, die eigenaar is van dit nummer, is dus 13 dagen onbereikbaar geweest en alle diensten die gekoppeld waren aan haar nummer waren dus ook niet meer mogelijk.
Graag wensen we via deze weg een schadevergoeding te verkrijgen. Niet alleen voor het deel van het abonnement dat niet actief was, maar vooral voor alle tijd dat we jullie diensten aan het bellen waren zonder repliek. Uiteindelijk hebben we een drietal keer met jullie diensten kunnen spreken. Het gevolg was echter dat men ons gewoon heeft bezig gehouden zonder resultaat. Jullie mensen aldaar gaven uiteindelijk toe dat ze er zelf niets van snapten en ons gewoon moesten bezig houden.
Met vriendelijke groet,
Taufik