Terug

Digi sim kaarten raken niet gectiveerd en er is geen support

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Service-activering

Klacht

T. A.

Naar: Digi

12/01/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 31/12/2025 heb ik met uw bedrijf een contract gesloten voor de levering van telecommunicatiediensten voor het nummer 0488 43 61 41 Tot op heden, 13 dagen later, is de dienst nog steeds niet geïnstalleerd en werkt hij nog steeds niet, ondanks talrijke telefoontjes naar uw klantendienst. In het licht van het bovenstaande was ik genoodzaakt om over te schakelen naar een andere provider. Die is er wel onmiddellijk in geslaagd om het nummer te activeren binnen de 2 dagen. Onze dochter, die eigenaar is van dit nummer, is dus 13 dagen onbereikbaar geweest en alle diensten die gekoppeld waren aan haar nummer waren dus ook niet meer mogelijk. Graag wensen we via deze weg een schadevergoeding te verkrijgen. Niet alleen voor het deel van het abonnement dat niet actief was, maar vooral voor alle tijd dat we jullie diensten aan het bellen waren zonder repliek. Uiteindelijk hebben we een drietal keer met jullie diensten kunnen spreken. Het gevolg was echter dat men ons gewoon heeft bezig gehouden zonder resultaat. Jullie mensen aldaar gaven uiteindelijk toe dat ze er zelf niets van snapten en ons gewoon moesten bezig houden. Met vriendelijke groet, Taufik

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 27 januari 2025

Digi

Naar: T. A.

03/02/2025

DIGI 320010008 Geachte meneer Azzuz, Wij hebben uw klacht zorgvuldig ontvangen met betrekking tot het onbereikbaar zijn van uw telefoonnummer gedurende een periode van 13 dagen. Wij begrijpen dat dit aanzienlijke overlast heeft veroorzaakt en willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Daarnaast hebben wij begrepen dat u inmiddels bent overgestapt naar een andere provider. Het spijt ons te horen dat onze samenwerking op deze manier is beëindigd. Tevens heeft u aangegeven een schadevergoeding te verlangen voor het opgelopen ongemak. Wij zullen intern over uw verzoek tot vergoeding overleggen en houden u op de hoogte van de voortgang. Wij verzoeken u vriendelijk om ons op de hoogte te houden van de huidige situatie met betrekking tot uw mobiele netwerk. Werkt alles naar wens, of heeft u nog assistentie nodig? Referentie: @@REF_ID@104c814c2118c265d0@REF_ID@@ Met vriendelijke groet, Chaimae Fiber questions? Explore our FAQ DIGI Belgium T: 0800/41.041E: commercial@digi-belgium.be DIGI Communications Belgium - Rue de l'Hopital 31, 1000 Bruxelles


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform