Beste,Op 29 februari heb ik een kastdiepvriezer besteld van het merk OKE E (OFZ 451)1 Maart 2024 geleverd .Op 2 maart in gebruik genomen waar dat ik onmiddelijk hoorde dat er iets aan scheelde .op 2 maart ook onmiddelijk naar jullie gebeld en moest een filmpje doorsturen .Dit is ook gedaan en daar kan je goed op horen dat de diepvriezer en enorm lawaai maakt wat het eigenlijk niet moet doen.Nu zullen jullie en technieker sturen voor te komen kijken wat het probleem is .sorry maar het is nieuw aangekocht en moet werken zo niet moeten jullie het maar terug nemen en vervangen.Wij zitten zonder diepvriezer nu gaan jullie dan ook de kosten van het slecht voedsel terug betalen ?Ik hoop van jullie een gunstig antwoord te krijgen en toch een vervanging van het toestel te krijgen .Ik kan ook zo maar niet om het even wanneer verof vragen op mijn werk.Dit zou dan ook de laaste keer zijn dat ik nog iets bestel bij jullie .