Terug

Diepvriezer besteld en betaald 29/11/2023 niet ontvangen en bedrag niet teruggestort na herroeping

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. M.

Naar: Elektro Lommelen

13/05/2024

Beste, 29/11/2023 bestelde en betaalde ik een nieuwe diepvrieskast. Begin december kreeg ik een bevestigingsmail dat mijn betaling ontvangen was. De diepvriezer was niet op voorraad, en de levertermijn werd op 6 weken geschat. Vervolgens hoorde ik niks meer tot ik zelf opnieuw contact opnam (per mail) op 29/01/2024. Ik kreeg het antwoord dat mijn diepvriezer nog in bestelling stond bij de toeleverancier en verwacht werd in week 8. 03/04/2024 nam ik opnieuw zelf contact op : de levering zou nu zijn opgeschoven naar week 16. 22/04/2024 was de diepvrieskast nog steeds niet geleverd en heb ik mijn bestelling dan ook herroepen met het herroepingsformulier op de website. Men stelde mij toen voor om bij te betalen (!) om mijn diepvries alsnog geleverd te krijgen, wat ik weigerde. Ik herhaalde mijn herroeping. Deze herroeping moest ik vervolgens doorsturen naar de boekhouding, die hetzelfde mailadres bleek te hebben (?!), maar er moest bij mijn mail vermeld worden TAV de boekhouding. Ik heb dit braaf gedaan op 25/04/2024, maar mijn geld is desondanks niet teruggestort.

Berichten (1)

I. M.

Naar: Elektro Lommelen

31/05/2024

Beste, We zijn 17 dagen verder en nog steeds heb ik de mij terug te storten som niet ontvangen. Mijn volgende stap zal gerechtelijk zijn, en alle kosten die ik daarvoor dien te maken zullen eveneens te uwen laste worden gelegd. Met aandrang wil ik nogmaals een dringende terugstorting vragen. Inge Merckx


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform