Beste, 29/11/2023 bestelde en betaalde ik een nieuwe diepvrieskast. Begin december kreeg ik een bevestigingsmail dat mijn betaling ontvangen was. De diepvriezer was niet op voorraad, en de levertermijn werd op 6 weken geschat. Vervolgens hoorde ik niks meer tot ik zelf opnieuw contact opnam (per mail) op 29/01/2024. Ik kreeg het antwoord dat mijn diepvriezer nog in bestelling stond bij de toeleverancier en verwacht werd in week 8. 03/04/2024 nam ik opnieuw zelf contact op : de levering zou nu zijn opgeschoven naar week 16. 22/04/2024 was de diepvrieskast nog steeds niet geleverd en heb ik mijn bestelling dan ook herroepen met het herroepingsformulier op de website. Men stelde mij toen voor om bij te betalen (!) om mijn diepvries alsnog geleverd te krijgen, wat ik weigerde. Ik herhaalde mijn herroeping. Deze herroeping moest ik vervolgens doorsturen naar de boekhouding, die hetzelfde mailadres bleek te hebben (?!), maar er moest bij mijn mail vermeld worden TAV de boekhouding. Ik heb dit braaf gedaan op 25/04/2024, maar mijn geld is desondanks niet teruggestort.