Terug

Diepvries producten zijn er niet bij

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. T.

Naar: Delhaize

02/05/2024

Beste Ik had een levering ontvangen op 29 April het online bestellen bij Delhaize maar bij het uitnemen wil het mee op dat de diepvriesproducten missend waren dit moet over de hoofd gezien zijn ik nam contact op met Delhaize Ze zeiden om de missende producten door te sturen Dit deed ik in de vorm van gemarkeerde artikelen op het kassabon in de vorm van 3 pijna's van A4 Tot op heden heb ik niets vernomen. En Ze vroegen mij hoe ik het wou terug ontvangen ze vertelden dat het mogelijk was om het geld terug over te maken en om de volgende bestelling zonder leverkosten dus was mijn antwoord een opnieuw zenden van de missende producten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform