Scarlet werkt NIET naar behoren. Deze brief heb ik verstuurd zonder enige reactie tot nu toe.
Sinds 2015 ben ik klant bij Scarlet met als klantnummer S2826220. Nieuw klantnummer Poximus is 32623692
Ik sloot een abonnement af voor vaste telefonie, internet en televisie.
Reeds verscheidene jaren zijn er hieromtrent problemen waarvan telkens melding is gemaakt.
Zoals u leest lukt het u niet om een goed werkende dienst volgens het abonnement te leveren.
Daar de geleverde dienst van de laatste jaren niet in verhouding staat met de kostprijs betwist ik de hoogte van deze facturen.
Maar vooral het aantal uren dat ik reeds benut heb om met de dienst contact op te nemen, lopen hard op.
Via dit schrijven bied ik u de mogelijkheid om het probleem op te lossen.
Wanneer u binnen de gestelde termijn het probleem oplost, voorkomt u dat u in verzuim komt.
Lost u het probleem niet binnen 48 uur op dan zal ik juridische stappen ondernemen.
Hoogachtend,
Marc Backx
Zandstraat 139
2960 Brecht
Bijlage :
Sedert verscheidene jaren werkt de internetmodem en de televisiedecoder niet naar behoren.
Hiervan is telkens telefonisch of via email melding gemaakt aan uw medewerkers.
De modem is enkele jaren geleden vervangen geweest. Een hele tijd terug is ook de decoder (die verouderd was) vervangen en zijn de problemen begonnen.
Er werd een tijdje terug als tegemoetkoming een creditnota voorzien waarbij er echter fouten werden gemaakt bij de facturatie.
Dit werd na verscheidene telefonische contact name en e-mails uiteindelijk rechtgezet.
Zie mijn mail van 28/02/2025 met nog andere opmerkingen en gebreken.
De decoder werd eind juni 2025 door uw technieker door een nieuwe decoder vervangen.
Deze zou naar behoren functioneren, dit is echter niet het geval.
Juli en augustus hebben wij geen gebruik gemaakt van de decoder wegens verblijf in het buitenland.
Sinds onze terugkomst 01/09/2025 zijn er problemen met deze nieuwe decoder.
Televisieprogramma dat vastloopt.
De televisie decoder werkt sinds 06/09/2025 niet meer. Start niet meer op.