Terug

Dienstverlening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

A. T.

Naar: Proximus

19/06/2024

Daar ik nog geen antwoord ontving op mijn laatste mail en mijn telefoonverbinding nog steeds niet werkt vraag ik om jullie hulp. Bijgevoegd de verschillende mails die ik reeds verstuurde.

Berichten (2)

Proximus

Naar: A. T.

21/06/2024

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht van de heer Albert Thiebaut in behandeling heb genomen. We zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.MvgHet Proximus TeamConnect with us on:===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-06-19-16.00.31.000000 ======‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921009450871]

Proximus

Naar: A. T.

03/07/2024

Geachte heer,mevrouwWij hebben ondertussen telefonisch contact gehad met de heer Albert Thierbaut,zijn probleem is verholpen en hersteld.MvgHet Proximus TeamConnect with us on:===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-06-19-16.00.31.000000 ======‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921009760331]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform