Terug

dienstverlening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. T.

Naar: KBC Verzekering

29/04/2019

ik heb een klacht over de algemene dienstverlening. Als client word ik voor een aanvraag hypothecaire lening verplicht om een afspraak via videoconference of telefonisch te maken. Ik voel me hier niet comfortabel bij en als ik bel om een afspraak in een kantoor te maken, is dit ofwel 5 à 6 weken later ofwel word ik opnieuw doorverwezen naar de eerste methode. Ik vind het niet erg dat je een afspraak moet maken maar wel de manier waarop.

Berichten (5)

KBC Verzekering

Naar: K. T.

29/04/2019

ConfidentialGeachte mevrouw, geachte heer,We hebben de klacht van mevrouw Karin Thys goed ontvangen en zullen haar zo snel mogelijk een antwoord bezorgen. Disclaimer

KBC Verzekering

Naar: K. T.

29/04/2019

ConfidentialGeachte mevrouw, geachte heer,Aan de hand van het identiteitskaartnummer kunnen we het klant- of rekeningnummer van mevrouw Thys helaas niet achterhalen. Kunt u ons eventueel haar adres bezorgen? Alvast bedankt. Disclaimer

KBC Verzekering

Naar: K. T.

06/05/2019

ConfidentialGeachte mevrouw, geachte heer,Op 29 april vroeg ik u via mail om ons bijkomende gegevens (adres/geboortedatum) van deze klant te bezorgen. Hebt u mijn vraag al kunnen bekijken?Met vriendelijke groeten,NNNNNNNNN.NNNNNNNklachtenmanagerTel. NNNNNNN Fax NNNNNNNNNNNNNNN@NNNNNNKBC Bank en Verzekeringen NV, Klachtenmanagement - PCSBrusselsesteenweg 100, 3000 Leuven Disclaimer

KBC Verzekering

Naar: K. T.

14/05/2019

ConfidentialGeachte mevrouw, geachte heer,Hebt u mijn vragen al kunnen bekijken?Met vriendelijke groeten,NNNNNNNNNNNNN.NNNNNNNNNklachtenmanagerTel. NNNNNNN Fax NNNNNNNNNNNNNNNN@NNNNNNNNKBC Bank en Verzekeringen NV, Klachtenmanagement - PCSBrusselsesteenweg 100, 3000 Leuven Disclaimer

KBC Verzekering

Naar: K. T.

21/05/2019

ConfidentialGeachte mevrouw, geachte heer,Zonder reactie van u sluit ik vrijdag 24 mei de opvolging van deze klacht. Ik hoop dat u dit begrijpt.Met vriendelijke groeten,NNNNNNNNN.NNNNNNNNklachtenmanagerTel. NNNNNNN Fax NNNNNNNNNNNNNN@NNNNNNKBC Bank en Verzekeringen NV, Klachtenmanagement - PCSBrusselsesteenweg 100, 3000 Leuven Disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform