Terug

dienstverlening

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Proximus

02/10/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 01/10/2025 wou ik mijn abonnement via mijn werkgever opzeggen , dit is vlot gegaan en ik had sinds 10u smorgens geen bereik meer Ik stel echter vast dat het zeer moeilijk is dit opnieuw te activeren naar een prepaid , zoals me uitgelegd geweest is , blijkbaar moet ik naar de winkel met de identiteitskaart om dit te kunnen activeren , ik werk van 7 smorgens tot 19 u savonds , de winkel is dan niet meer open . U laat me gewoon dagen zonder telefoonbereik zitten . om het toch maar iet te kunnen oplossen heb ik een nieuw abonnement afgesloten onder deze nummer en dit ging op 01.10.25 in orde zijn om 22u. we zijn nu 02.10.25 08u15 en dit is nog steeds niet in orde. Als ik praat met medewerkers van u wordt er gewoon niet geantwoord , zomaar afgelegd of afgesloten. Zeer klantvriendelijk moet ik zeggen , de mensen in de kou laten staan zonder enige hulp Dit heeft geleid tot onbereikbaarheid voor mijn werkgever , niet kunnen bellen naar klanten en onveiligheid op de weg want indien ik een ongeval heb kan ik niemand bereiken. Daarom verzoek ik u onverwijld en Zo snel mogelijk actie tegen proximus te nemen Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

Berichten (4)

S. V.

Naar: Proximus

06/10/2025

ondertussen werd mijn oproepnummer gewoon door jullie verwijderd waardoor ik een nieuw nummer heb moeten aanvragen

Proximus

Naar: S. V.

06/10/2025

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer, Wij hebben uw schrijven goed ontvangen waarvoor onze dank. Spijtig genoeg hebben wij U niet kunnen identificeren wegens ontbrekende klantgegevens. Gelieve ons uw klantnummer door te geven alsook uw gsm/contactnummer. De door U gestuurde bijlagen hebben wij niet kunnen openen. Met vriendelijke groeten, Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-10-02-08.45.22.000000 ====== ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿

S. V.

Naar: Proximus

06/10/2025

Beste Info In bijlage

Proximus

Naar: S. V.

07/10/2025

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer, Wij kunnen spijtig genoeg de bijlagen niet openen. Gelieve uw klantnummer en contactnummer door te sturen in uw tekst en niet in bijlage en ook uw volledige klacht terug door te sturen. Met vriendelijke groeten, Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-10-06-15.46.02.000000 ====== ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform