Terug

Dienstverlening/domiciliëring

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. G.

Naar: Proximus

27/12/2021

Mijn facturen worden via domiciliëring betaald. Maar reeds een jaar blijkt het bedrag niet van mijn rekening te gaan en krijg ik aanmaningen. Elke keer gebeld, maar nog steeds niet opgelost. Laatste telefoontje naar de klantendienst gevraagd om een bewijsje dat de domiciliëring aangeboden is aan de bank. Ik werd niet net uitgelachen omdat ik dat vroeg. En toen ik zei dat ik dan mijn laatste factuur dan niet zou betalen omdat Proximus zijn werk niet gedaan heeft met betrekking tot de domiciliëring werd er gedreigd met een gerechtsdeurwaarder die mijn tv zou komen halen... Nooit zo onheus behandeld geweest door een klantendienst. Bovendien is klacht indienen via Proximus niet mogelijk. Mijn klacht is dus dubbel: hoe krijg ik een bewijs vast dat de domiciliëring aangeboden is aan de bank én hoe dien ik klacht in met betrekking tot de werkelijk schandalige manier van klanten'service'?

Berichten (1)

Proximus

Naar: L. G.

30/12/2021

Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192983567048]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform