Terug

Dienstonderbreking

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

Y. V.

Naar: Proximus

11/02/2025

Geachte, Op 20 januari nam ik contact op met jullie klantendienst omdat het internet gedurende ongeveer acht uur volledig uitviel. Hierdoor konden wij met z’n tweeën geen dringende taken afronden en geen gebruik maken van de tv-toestellen. Na telefonisch contact werden er geen oplossingen aangeboden. Ook het e-mailverkeer bracht geen verbetering. Er werd enkel meegedeeld dat ik voor een bepaalde oplossing niet het juiste abonnement had, maar er werd geen enkel alternatief voorgesteld binnen de mogelijkheden van mijn huidige abonnement. Ik heb twee keer gereageerd op het bericht dat ik ontving, maar tot op heden heb ik geen antwoord gekregen. Nochtans is het wettelijk verplicht om een compensatie te voorzien wanneer een dienst waarvoor betaald wordt, niet geleverd kan worden. Vooraleer ik contact opneem met de Federale Overheidsdienst Telecommunicatie, doe ik nog een laatste poging om dit rechtstreeks met jullie op te lossen. Aangezien het jullie niet is gelukt om de door mij betaalde dienst te leveren, hoor ik graag welke compensatie hier tegenover staat. Daarnaast ben ik benieuwd welke stappen jullie in de toekomst zullen ondernemen om gelijkaardige onderbrekingen sneller op te lossen, zodat ik niet opnieuw acht uur zonder internet zit. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groeten, Youri Verween

Berichten (5)

Proximus

Naar: Y. V.

12/02/2025

Geachte, Hierbij bevestig ik dat ik de klacht van de klant YOURI VERWEEN in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo spoedig mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht. Met vriendelijke groeten, Het Proximus Team Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-02-11-22.45.24.000000 ====== ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921016193880]

Y. V.

Naar: Proximus

25/02/2025

Beste, Telefonisch werd afgesproken dat ik binnen tien dagen nieuws van de klantendienst zou ontvangen. Inmiddels zijn we bijna twee weken verder, maar ik heb nog steeds niets vernomen—behalve een stroom storende sms’jes waarin wordt gevraagd of ik akkoord ga met een voorstel. Er is echter nooit een schriftelijk of telefonisch voorstel gedaan. Vandaag ontving ik opnieuw een sms waarin werd vermeld dat er na contact met de klantendienst een opvolging zou plaatsvinden. Dit contact heeft echter nooit plaatsgevonden. Voor een communicatiebedrijf schort er behoorlijk wat aan de communicatie. Met teleurgestelde groeten, Youri Verween

Proximus

Naar: Y. V.

25/02/2025

Geachte, Hierbij bevestigen we dat de klant YOURI VERWEEN verder werd geholpen door onze diensten. Met vriendelijke groeten, Het Proximus Team Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-02-11-22.45.24.000000 ====== ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921016538719]

Proximus

Naar: Y. V.

26/02/2025

Geachte heer,mevrouw, Wij hebben ondertussen telefonisch contact gehad met de heer Youri Verween,het probleem is opgelost onderstussen.Klant is op de hoogte gebracht van de oplossing. Mvg Het Proximus Team Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-02-25-14.45.33.000000 ====== ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921016571424]

Proximus

Naar: Y. V.

26/02/2025

Geachte heer,mevrouw Hierbij bevestig ik dat ik de klacht van de heer Youri Verweer in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht. Mvg Het Proximus Team Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-02-25-14.45.33.000000 ====== ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921016570770]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform