Geachte,
Op 20 januari nam ik contact op met jullie klantendienst omdat het internet gedurende ongeveer acht uur volledig uitviel. Hierdoor konden wij met z’n tweeën geen dringende taken afronden en geen gebruik maken van de tv-toestellen.
Na telefonisch contact werden er geen oplossingen aangeboden. Ook het e-mailverkeer bracht geen verbetering. Er werd enkel meegedeeld dat ik voor een bepaalde oplossing niet het juiste abonnement had, maar er werd geen enkel alternatief voorgesteld binnen de mogelijkheden van mijn huidige abonnement.
Ik heb twee keer gereageerd op het bericht dat ik ontving, maar tot op heden heb ik geen antwoord gekregen. Nochtans is het wettelijk verplicht om een compensatie te voorzien wanneer een dienst waarvoor betaald wordt, niet geleverd kan worden.
Vooraleer ik contact opneem met de Federale Overheidsdienst Telecommunicatie, doe ik nog een laatste poging om dit rechtstreeks met jullie op te lossen. Aangezien het jullie niet is gelukt om de door mij betaalde dienst te leveren, hoor ik graag welke compensatie hier tegenover staat. Daarnaast ben ik benieuwd welke stappen jullie in de toekomst zullen ondernemen om gelijkaardige onderbrekingen sneller op te lossen, zodat ik niet opnieuw acht uur zonder internet zit.
Ik zie uw reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groeten,
Youri Verween