Terug

Dienstonderbreking

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

D. V.

Naar: Telenet

30/06/2025

Afgelopen weken hebben we twee nee drie keer geen connectie gehad (ben de tel al kwijt). Het is begonnen 17/06 tot 19/06. Drie dagen zonder internet en TV. Dan de week nadien de vrijdag. Ik werk van thuis uit en heb internet nodig. Is er voor die periode geen alternatief voorhanden dan te wachten als een sitting duck? De eerste keer heb ik drie dagen moeten wachten. De tweede keer was de storing algemeen en was het maar één dag. Aangezien ik mijn abonnement betaal verwacht dat ik ten eerste dat er connectie is en indien niet verwacht ik er geen drie dagen overgaan voor reparatie.

Berichten (2)

D. V.

Naar: Telenet

19/07/2025

En het verhaal blijft duren… 17 juni 2025 krijgen wij een slotfactuur van 172,54€ te betalen voor 30 juni 2025. Betreft de periode van 9/1/23 tot 22/6/23 welke al feitelijk niet klopt aangezien het huis verkocht is op 22 mei 2023 en die laatste maand dus al voor rekening van de nieuwe eigenaars was. Maar aangezien deze laatste niets in orde brachten en ook overstapten naar een andere leverancier was de overdracht van de meters een ramp. Bij nazicht blijken wij deze rekening dan toch al betaald te hebben op 31/7/23. Bevestigd door Engie zelf via mail op 1/8/23! 29 juni 2025 sturen wij via Testaankoop een klacht aangezien we telefonisch niet geholpen worden. Deel 1 gaat over de andere slotfactuur waarbij we 55,07€ terug gekregen hebben, dus in orde. Deel 2 gaat over de slotfactuur van 172,54€. Wij verwachten dat beide facturen geannuleerd worden. 8 juli weer betalingsherinnering van 172,54€ en weer klacht van ons dat deze factuur moet geannuleerd worden. 10 juli wordt meegedeeld dat er geen openstaande schuld meer is. 17 juli onderstaande mail We zien 2 verschillende klantnummers nl eerst van Lea De Donder, vervolgens na haar overlijden van haar zoon. Ligt daar het probleem? Los het dan aub voor eens en altijd op! Bijkomend zijn wij niet meer in staat om de achterliggende info van deze laatste factuur op te roepen aangezien we geen klant meer zijn van Engie. Beste heer Van Langenhove Er dient nog een openstaand bedrag van 172,54 € betaald te worden na de eindafrekening van uw energieverbruik (klantnummer 2 209 672 848).

D. V.

Naar: Telenet

19/07/2025

Mijn verontschuldiging een verkeerd bedrijf aan gesproken. Je kan vorig bericht negeren.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform