En het verhaal blijft duren…
17 juni 2025 krijgen wij een slotfactuur van 172,54€ te betalen voor 30 juni 2025.
Betreft de periode van 9/1/23 tot 22/6/23 welke al feitelijk niet klopt aangezien het huis verkocht is op 22 mei 2023 en die laatste maand dus al voor rekening van de nieuwe eigenaars was. Maar aangezien deze laatste niets in orde brachten en ook overstapten naar een andere leverancier was de overdracht van de meters een ramp.
Bij nazicht blijken wij deze rekening dan toch al betaald te hebben op 31/7/23. Bevestigd door Engie zelf via mail op 1/8/23!
29 juni 2025 sturen wij via Testaankoop een klacht aangezien we telefonisch niet geholpen worden.
Deel 1 gaat over de andere slotfactuur waarbij we 55,07€ terug gekregen hebben, dus in orde.
Deel 2 gaat over de slotfactuur van 172,54€.
Wij verwachten dat beide facturen geannuleerd worden.
8 juli weer betalingsherinnering van 172,54€ en weer klacht van ons dat deze factuur moet geannuleerd worden.
10 juli wordt meegedeeld dat er geen openstaande schuld meer is.
17 juli onderstaande mail
We zien 2 verschillende klantnummers nl eerst van Lea De Donder, vervolgens na haar overlijden van haar zoon.
Ligt daar het probleem? Los het dan aub voor eens en altijd op!
Bijkomend zijn wij niet meer in staat om de achterliggende info van deze laatste factuur op te roepen aangezien we geen klant meer zijn van Engie.
Beste heer Van Langenhove
Er dient nog een openstaand bedrag van 172,54 € betaald te worden na de eindafrekening van uw energieverbruik (klantnummer 2 209 672 848).