Terug

Dienstonderbreking

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

A. D.

Naar: BASE

11/02/2025

Geachte mevrouw/heer, Ik ben klant bij uw onderneming met referentie 1209105596. Op 07/02/25 werden mijn internet diensten TV / wifi verhuisd van mijn oude naar mijn nieuwe woning. Dit door een technieker. Hij kon de diensten niet in werking stellen omdat het druk was en vroeg om na 16uur naar Base te bellen als we nog geen internet hadden. We hebben dagelijks gebeld en tot op heden hebben we nog altijd geen internet. Dit heeft geleid tot vele frustraties. Ik heb internet nodig voor mijn werk en kan niet gewoon afwachten Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk binnen de twee dagen de betrokken diensten opnieuw te herstellen. Ik verzoek tevens een schadevergoeding , overeenkomstig met de algemene voorwaarden en de geldende regelgeving. Met vriendelijke groet,

Berichten (3)

BASE

Naar: A. D.

12/02/2025

Beste, Wij bevestigen de ontvangst van deze klacht. We zullen de klant informeren en dit dossier sluiten. Met vriendelijke groeten, Angelika BASE Support Confidential - Limited

A. D.

Naar: BASE

17/02/2025

Vorige week donderdag werd telefonisch beloofd dat de interne dienst contact zou opnemen nog dezelfde dag maar dit is nog steeds niet gebeurd en we zitten nog altijd zonder internet. Wanneer komt er eindelijk een oplossing. Als Base geen internet kan voorzien op mijn nieuwe adres wees daar dan eerlijk over zodat ik zo snel mogelijk kan kijken voor een andere provider. Graag zo snel mogelijk een oplossing!

A. D.

Naar: BASE

18/02/2025

Beste Technieker is langs geweest en probleem is nog niet opgelost!!!!! Technieker gaf de raad om naar helpdesk te bellen en TBO te vragen. Dit gedaan met het resultaat dat helpdesk nieuwe afspraak en modem wil regelen dit kan pas blijkbaar 4 maart . Dit is ongehoord nadat we reeds van 1 februari geen internet hebben. Graag een sneller oplossing

Bemiddeling door Testaankoop 20 februari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform