Geachte ,
Ik ben de houder van het contract voor Telefonie/Internet/TV met klantnumer 614157753.
Sinds donderdag 26/09/2024 zijn er enkele problemen waardoor ik geen gebruik meer kan maken van de dienst: met name Internet, WiFi en TV;
Na gebeld te hebben met de klantendienst zou er vrijdag een technieker komen omdat ze niet konden zien wat er precies aan de hand was.
Ik werk thuis dus ik kan niet werken zonder een internet en ben verplicht om verlof te nemen. Er zou een techieker komen in de namiddag. Ergens in de loop van de middag zie ik, eerder toevalling, een mail dat de technieker werd geannuleerd omdat het probleem op afstand zou worden opgelost, geen verdere info.
In de namiddag nog niets... Na twee keer te hebben gechat met klantendienst , kom ik te weren dat het probleem niet enkel bij ons is en dat het pas zal zijn opgelost op 01/10/2024 16.30. Geen uitleg, geen voorstel compensatie zoals extra 4 of 5 G omdat de vaste diensten niet werken....
Ik begrijp niet hoe een bedrijf als Proximus zijn klanten niet informeert als er 5 à 6 dagen geen internet kan worden voorzien. De dag van vandaag zijn heel veel mensen afhankelijk van een internet verbinding. Ik kan niet werken zonder internetverbinden en mijn dochter mist online colleges.
Een bedrijf als Proximus kan beter doen voor zijn klanten.
Met vriendelijke groeten
Nathalie Geeroms