Terug

Dienstonderbreking zonder informatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

S. W.

Naar: Proximus

28/09/2024

Geachte , Ik ben de houder van het contract voor Telefonie/Internet/TV met klantnumer 614157753. Sinds donderdag 26/09/2024 zijn er enkele problemen waardoor ik geen gebruik meer kan maken van de dienst: met name Internet, WiFi en TV; Na gebeld te hebben met de klantendienst zou er vrijdag een technieker komen omdat ze niet konden zien wat er precies aan de hand was. Ik werk thuis dus ik kan niet werken zonder een internet en ben verplicht om verlof te nemen. Er zou een techieker komen in de namiddag. Ergens in de loop van de middag zie ik, eerder toevalling, een mail dat de technieker werd geannuleerd omdat het probleem op afstand zou worden opgelost, geen verdere info. In de namiddag nog niets... Na twee keer te hebben gechat met klantendienst , kom ik te weren dat het probleem niet enkel bij ons is en dat het pas zal zijn opgelost op 01/10/2024 16.30. Geen uitleg, geen voorstel compensatie zoals extra 4 of 5 G omdat de vaste diensten niet werken.... Ik begrijp niet hoe een bedrijf als Proximus zijn klanten niet informeert als er 5 à 6 dagen geen internet kan worden voorzien. De dag van vandaag zijn heel veel mensen afhankelijk van een internet verbinding. Ik kan niet werken zonder internetverbinden en mijn dochter mist online colleges. Een bedrijf als Proximus kan beter doen voor zijn klanten. Met vriendelijke groeten Nathalie Geeroms

Berichten (2)

Proximus

Naar: S. W.

01/10/2024

Geachte heer,mevrouw Hierbij bevestig ik dat ik de klacht van de heer Waermoes in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo spoedig mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht. Met vriendelijke groeten, Het Proximus Team Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-09-28-17.45.18.000000 ====== ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921012212493]

Proximus

Naar: S. W.

08/10/2024

Geachte heer,mevrouw Hierbij bevestigen we dat we klant Steven Waermoes helaas na meerdere pogingen en berichten niet hebben kunnen bereiken Met vriendelijke groeten, Het Proximus Team Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-09-28-17.45.18.000000 ====== ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921012428360]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform