Terug

Dienstonderbreking mobiel verkeer

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

T. V.

Naar: Telenet

25/10/2024

Geachte mevrouw/heer, Ik ben klant bij uw onderneming met referentie 982875536. Op 11 oktober 2024 werden mijn diensten mobiele telefonie en mobiel internet onderbroken. Dit heeft geleid tot onbereikbaarheid en het niet goed functioneren van onze onderneming. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk binnen de 24u de betrokken diensten opnieuw te herstellen. Ik verzoek tevens een schadevergoeding van 50 euro per dag van het missen van de correcte diensten, overeenkomstig met de algemene voorwaarden en de geldende regelgeving. Met vriendelijke groet,

Berichten (1)

Telenet

Naar: T. V.

28/10/2024

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel. Beste Meneer, Mevrouw, Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie. Mvg, Telenet © Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg 4, 2800 Mechelen, België telenet.be/business tel. 0800 68 000 KBO/BTW (BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd. Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statement Algemene voorwaarden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform