Op 02/05/2025 werd voor ons huis het bakje stuk gereden waar de kabels van telenet inzitten (zogenaamd paddestoel) met als gevolg dat deze stuk zijn.
Wij hebben sinds dien :GEEN internet, GEEN vaste telefoon en GEEN televisie meer.
Meerdere malen hebben wij telefonisch contact genomen met telenet klantendienst. Ze verzekeren ons altijd dat een technieker van unit -t zou langs komen dit nu al tot 6x toe en NOOIT iemand gezien op 1x na waar de technieker zei: dit is een dringend geval dat ik niet kan herstellen, er gaat binnen de 24u iemand komen .... nooit iemand gezien we zijn ondertussen 4 dagen verder. Naar een telenet winkel geweest daar zegt met dat ze geen vat hebben op het bedrijf unit-t die de buitenverbindingen doet en dat we maar moeten wachten als ze eens zouden langskomen( kan nog weken of maanden zijn) of van provider moeten veranderen. Wij hebben nu al meer dan 10 dagen NIETS meer van verbindingen. Voor huiswerk op de computer van de kinderen moeten we op verplaatsing bij ouders gaan.
Nog telenet nog unit -t wil het probleem oplossen en de kabel op straat herstellen. Wij hebben ook een vaste telefoonlijn omdat wij deze nodig hebben voor het werk, ook deze werkt sinds dien niet meer... .
Wij worden volledig in de kou gelaten en niet geholpen nog door telenet nog door unit-t . En als ze beloven te komen komt er niemand terwijl wij deze dagen wel thuis moeten blijven. Wij zouden graag hebben dat de kabel asap word hersteld en eisen ook een compensatie voor ongeleverde diensten, verlofdagen die zijn opgenomen voor niets, en uren aan de telefoon zitten wachten voor niets....
Mvg