Terug

Dienstenschorsing Orange

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

T. V.

Naar: Orange

09/12/2024

Geachte mevrouw/heer, Ik ben de houder van het contract voor telefoon, met 1.6363527. Sinds 22/10/2024 zijn er enkele problemen waardoor ik geen gebruik meer kan maken van de dienst: met name GSM-nummers 0495/53.80.91. en 0498/43.67.47. Ik heb het probleem al gemeld op Om de 2 dagen sinds 22/10/2024 via telefoon, e-mail en online-formulier zonder enig positief resultaat. Ik verzoek om de definitieve oplossing van het probleem en de levering van de dienst op een niveau dat in overeenstemming is met de contractuele normen. Ik verzoek ook om erkenning van een schadevergoeding van €500 te betalen. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, behoud ik mij het recht voor juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet Thijs Vanderbeke


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform