Terug

dienstencheques vervallen en worden niet terugbetaald

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: SODEXO

28/08/2023

Beste Test Aankoop, Ik bestelde eind vorig jaar een aantal dienstencheques bij Sodexo in het BHG. Deze cheques vervallen blijkbaar na 6 maanden en zijn plots uit de applicatie verdwenen. Ik heb dit jaar al verschillende keren problemen gehad met de Sodexo applicatie waardoor ik wekelang niet kon inloggen en steeds in een loop werd gestuurd (klikken op inloggen, gegevens invoeren, via itsme passeren en terug naar de inlogpagina gestuurd worden). Ik had er op dat moment niet zoveel aandacht aan besteed, een poos later werkte de app opnieuw en toen waren al mijn cheques plots verdwenen uit mijn app. Initieel dacht ik dat het om een bug ging, ik zag ook nergens iets van informatie of historiek over deze 'verdwenen cheques'. Ik ging er van uit dat dit te maken had met de prijsverhoging van de cheques en dacht dat deze later terug zouden verschijnen of automatisch zouden terugbetaald worden. Ondertussen zijn we bijna 2 maand verder en zag ik ze nog steeds niet in de app noch zag ik geld terug verschijnen op mijn bankrekening. Ik nam eerst telefonisch contact op met Sodexo en daar wisten ze mij doodleuk te vertellen dat het geld niet meer te recupereren is. Ik diende nadien klacht in via hun website om dan per mail nog eens hetzelfde standaard antwoord te krijgen.

Berichten (2)

SODEXO

Naar: K. D.

28/08/2023

Beste Klant,Wij hebben uw e-mail goed ontvangen en wij danken u hiervoor.Onze commerciele dienst doet al het mogelijke om uw aanvraag zo snel mogelijk te behandelen.Indien uw aanvraag niet van commerciele aard is, verwijzen wij U graag door naar onze Klantendienst:client@sodexo.be02/547.54.45Op onze website vindt U ook de gegevens van onze verschillende diensten.Dit bericht is een automatische ontvangstbevestiging die niet zal doorgestuurd worden.Gelieve er niet op te antwoorden en uw vraag indien nodig naar het juiste departement te richten.De Commerciele dienst van Sodexo

SODEXO

Naar: K. D.

28/08/2023

Beste Klant,Wij hebben uw e-mail goed ontvangen en wij danken u hiervoor.Onze commerciele dienst doet al het mogelijke om uw aanvraag zo snel mogelijk te behandelen.Indien uw aanvraag niet van commerciele aard is, verwijzen wij U graag door naar onze Klantendienst:client@sodexo.be02/547.54.45Op onze website vindt U ook de gegevens van onze verschillende diensten.Dit bericht is een automatische ontvangstbevestiging die niet zal doorgestuurd worden.Gelieve er niet op te antwoorden en uw vraag indien nodig naar het juiste departement te richten.De Commerciele dienst van Sodexo


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform