Terug

Dienstencheques te weinig gekregen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: Pluxee

12/01/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 31/12/2024 bestelde en betaalde ik 120 dienstencheques voor 1080 euro (aan 9 euro per stuk). Ik stel echter vast dat Pluxee mij slechts 108 dienstencheques heeft gegeven aan 10 euro per stuk (nieuwe regelgeving vanaf 1/1/2025). Dit heeft geleid tot een verlies van 108 euro oftewel 12 dienstencheques. Na het ontvangen van een mail met de melding dat ik slechts 108 dienstencheques kreeg ipv 120, vulde ik een online klachtenformulier in via de site van Pluxee. Ik deed dit op 2 januari 2025 (zie bijlage). Ik ontving die avond reeds een tevredenheidsbevraging over dit contact, die ik nog steeds niet kan invullen doordat ik momenteel nog steeds wacht (reeds 7 werkdagen) op een reactie van Pluxee, ondanks het feit dat ze binnen de 2 werkdagen zouden antwoorden. Daarom verzoek ik u onverwijld en zo snel mogelijk de 12 dienstencheques toe te voegen aan mijn account. Met vriendelijke groeten, Bijlage: -bewijs betaling 31/12/2024 -mailverkeer Pluxee

Berichten (1)

Pluxee

Naar: C. V.

17/01/2025

Beste, We hebben uw mail over de bestelling van dienstencheques door mevrouw Van Lishout goed ontvangen. De betaling hebben we ontvangen op 02/01/2025. In overeenkomst met de gebruikersvoorwaarden wordt de bestelling pas geplaatst wanneer Pluxee de betaling ontvangen heeft, niet op het moment dat u het bedrag overmaakt. Het is helaas ook niet mogelijk om de factuur uitzonderlijk antidateren omdat de wet dit niet toelaat. Volgens artikel VII.48 van het Wetboek van Economisch Recht (COB), dat de Europese Richtlijn 2015/2366 (PSD2) omzet, wordt het moment van ontvangst van een betalingsopdracht gedefinieerd als het moment waarop de opdracht wordt ontvangen door de betalingsdienstaanbieder van de begunstigde. We danken u voor uw begrip. Met vriendelijke groeten, Sven Customer Advisor Klantendienst Dienstencheques Contacteer ons! Contactformulier Tel: +32 (0)2 401 31 30 Uw tevredenheid is onze prioriteit. Ons doel is dat uw ervaring met Pluxee een 9 of een 10 verdient! Geef uw mening door de enquête in te vullen die u binnenkort ontvangt. Bedankt😊 --------------------

Bemiddeling door Testaankoop 18 januari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform