Geachte mevrouw/heer,
Op 31/12/2024 bestelde en betaalde ik 120 dienstencheques voor 1080 euro (aan 9 euro per stuk).
Ik stel echter vast dat Pluxee mij slechts 108 dienstencheques heeft gegeven aan 10 euro per stuk (nieuwe regelgeving vanaf 1/1/2025).
Dit heeft geleid tot een verlies van 108 euro oftewel 12 dienstencheques.
Na het ontvangen van een mail met de melding dat ik slechts 108 dienstencheques kreeg ipv 120, vulde ik een online klachtenformulier in via de site van Pluxee. Ik deed dit op 2 januari 2025 (zie bijlage). Ik ontving die avond reeds een tevredenheidsbevraging over dit contact, die ik nog steeds niet kan invullen doordat ik momenteel nog steeds wacht (reeds 7 werkdagen) op een reactie van Pluxee, ondanks het feit dat ze binnen de 2 werkdagen zouden antwoorden.
Daarom verzoek ik u onverwijld en zo snel mogelijk de 12 dienstencheques toe te voegen aan mijn account.
Met vriendelijke groeten,
Bijlage:
-bewijs betaling 31/12/2024
-mailverkeer Pluxee