Terug

dienstencheques betaald maar geen ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. M.

Naar: SODEXO

10/04/2024

Ik bestelde op 20 februari, vandaag dus meer dan 7 weken geleden, voor 360€ dienstencheques bij Pluxee maar heb die tot op vandaag nog steeds niet op mijn account staan.In mijn mailbox zitten ondertussen 8 mails naar hen, en op mijn telefoon staan 5 gesprekken met hen.Telkens opnieuw word ik afgescheept met we geven het door, of een belofte dat ze het in orde zullen brengen.Ze erkennen (nadat ze het weken ontkende) dat ze het geld hebben ontvangen, maar slagen er nu maar niet in het terug te storten.Ondertussen blijf ik mails ontvangen om te zeggen dat de prestaties niet kunnen uitbetaald worden omdat ik geen cheques meer heb, met het verzoek cheques te bestellen?!Ik weet niet meer wat te doen om met dat bedrijf een deftige communicatie te kunnen doen als er maar één telefoonnummer beschikbaar is waar ze niet in staat zijn een deftig antwoord te geven, en ook niet kunnen/willen/mogen doorverbinden met iemand die wél iets zinnigs kan zeggen.

Berichten (1)

SODEXO

Naar: S. M.

10/04/2024

Beste,Uw aanvraag is in behandeling. Ons commercile team doet er alles aan om u zo snel mogelijk te antwoorden.Indien uw aanvraag niet betrekking heeft tot onze commercile diensten, gelieve contact op te nemen met onze klantenservice:client@care.pluxee.be02/547.54.45U kunt ook onze websiteraadplegen om de contactgegevens van onze verschillende diensten te vinden.Gelieve er rekening mee te houden dat deze mail een automatisch antwoord is. Mogen wij u vragen om er niet op te antwoorden.Fijne dag,De commercile dienst van Pluxee In afwachting van ons antwoord, neem gerust een kijkje op onze website waar u meer informatie en antwoorden vindt die u kunnen helpen!Uw gegevens zijn in goede handen bij Pluxee en zullen alleen door ons team worden gebruikt om u de beste ondersteuning te bieden. Wilt u meer weten, klik hier. Hebt u vragen? Wilt u toegang tot, wijziging van of verwijdering van uw persoonlijke gegevens? Neem dan contact op met ons via dit formulier.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform