Terug

diensten testaankoop

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. H.

Naar: Testaankoop

10/07/2024

Korte beschrijving van uw probleem Geachte, Ik stuurde u (testaankoop) daarnet een klacht omtrent het onterecht plunderen van mijn rekening en dit op een gelijkaardige manier zoals onderstaande klacht van januari 2024 en van een andere burger. Ik zal het niet nalaten om uw diensten aan niemand aan te bevelen. Mvg, Beste Ik heb al meerdere malen sinds september op de officiële manier jullie diensten stopgezet.REDEN: Ingebrekstelling van jullie diensten. Ik vroeg hulp voor een zaak die te veel had aangerekend, mits meerdere bewijzen, telefoons hebben jullie hier niets aangedaan. Verder werd mij ook een welkomstgeschenk beloof en ook dit bleef uit. Voor iemand die consumentenkwaliteit zou moeten waarborgen zijn jullie zeker geen voorbeeld.Ik heb de domiciliering na verschillende mails stopgezet. Jullie beweren ook dat ik jullie rommel nog aankrijg en dat is ook niet het geval. Jullie blijven domicilieren en mails sturen. HET STOPT HIER.Ik ben zeer teleurgesteld in jullie diensten. Rommel, leugens en zeker geen hulp. Een kat in een zak. Na de 7 mails is deze ook de laatste.

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: B. H.

10/07/2024

Beste Abonnee,Mevrouw Hauwaert,Je dossier werd vandaag behandeld door onze abonnementendienst.Je ontving hierover een mail ter bevestiging.Twijfel niet om te reageren op die mail van onze abonnementendienst of op het nummer 028923700, als je hierover nog vragen hebt. Je kan ons bereiken van maandag tot donderdag van 9u00tot 12u30en van 13u00tot 17u00. Op vrijdag sluiten onze diensten om 16u00.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform