Beste, Op vakantie in het buitenland was onze mobiele data plots op. Na contact met de klantendienst werd ons abonnement van wigo aangepast naar one. Er werd ons gegarandeerd dat alles terug zou werken tegen de volgende dag zodat we zorgeloos naar huis konden terugkeren. De dag nadien merkten we bij vertrek dat dit nog niet in orde was. Op goede hoop en een gedownloade kaart naar huis vertrokken. Onderweg terug contact opgenomen. De medewerker begreep onze frustratie, maar er was iets fout gelopen bij de registratie. Aangezien het weekend was vreesde hij dat het probleem niet opgelost zou geraken. De medewerker was erg meegaand omdat ik ook vermelde dat we met een baby onderweg waren en graag nog een extra overnachting hadden geboekt onderweg, maar zonder mobiele data was dit niet mogelijk. De medewerker zou zijn best doen om een oplossing te zoeken. Enkele uren later merkten we op dat we geen verbinding meer hadden, we konden geen oproepen verzenden of ontvangen. Het thuisfront kon ons niet bereiken, wat voor de nodige ongerustheid zorgde. Op een tussenstop gelukkig de telefoon van iemand anders kunnen gebruiken om te verwittigen van onze problemen. Mijn mama heeft dan gebeld naar de klantendienst, maar geen hulp. Uiteindelijk de telenet winkel in de buurt geprobeerd, Delanghe in Waregem, maar daar werd ze heel onvriendelijk te woord gestaan. Met de woorden: mevrouw dat maakt niets uit dat ze onderweg zijn met een baby, ik ga dit gesprek afronden. Werd de telefoon neergelegd. Uit noodzaak, vooral omdat we niet op tijd een verblijf konden vinden en omdat we wisten dat onze familie erg ongerust was, zijn wij de volledige nacht terug naar huis gereden tot we thuis waren. Op dit moment hebben wij nog steeds geen diensten. We hebben een abonnement van 117 euro per maand (wel voor korte periode met korting), maar voor de service die je maar krijgt is dit onder 0.. Vooral de manier waarop we in het telenet finiaal te woord zijn gestaan is ondermaats. We willen ook graag meegeven dat dit niet de eerste keer is dat we zo te woord worden gestaan..We denken erover na om naar jaren klant te zijn op zoek te gaan naar een andere dienst