ik ben zeer ontevreden over jullie diensten van Telenet. Vorige week vrijdag 19/02 en vandaag 25/02 heb ik geen internet, tv en telefonie. Vorige vrijdag heeft dat heel de dag geduurd. Heb dit gemeld, maar kreeg als reactie, dat er onvoorziene panne was, omdat ze ergens bij ons in de buurt aan het werken zijn. Vandaag, al sinds 8.45 uur weeral geen tv, telefonie en internet. Dat terwijl er heel veel van thuis uit gewerkt wordt. Ik heb vorig weekend dus mijn werk moeten inhalen. En dat ziet er dit weekend dus ook weer uit. Dus vrije tijd heb ik al 2 weekends niet gehad. Snappen jullie niet dat er thuis gewerkt moet worden? We zijn ondertussen 2021 dan moet er toch mogelijkheden genoeg zijn. Zelfs 4G is een ramp. Graag zou ik hiervoor een compensatie krijgen, moet weekends werken, omdat jullie werklieden kabels stuk doen en dergelijke. Ik hoop op een fatsoenlijk antwoord en anders ben ik genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen en weg te gaan bij Telenet.