Terug

Dienst tijdens en na verkoop

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. V.

Naar: WINSOL

29/08/2025

Beste, tijdens de opmeting van het raam (voor zon screen) is er uitdrukkelijk gevraagd een volledige verduistering van de slaapruimte. Dit is noodzakelijk omdat we met nacht shiften zitten op werk. De volledige zwarte optie ging niet aangezien we in een VME zitten en er met vooropgestelde kleur wordt gewerkt. Men zei dat dit 5% lichtdoorlatend was. Wat dus zo goed als verduisterend is. Direct na plaatsing heb ik gemeld dat er amper een verschil is tussen de screen open/dicht. Een maand is hierover gecommuniceerd, waarna men plots slotfactuur stuurt zonder een oplossing. Er is meermaals naar een oplossing gevraagd. (zie bijlage voor foto's van de screen)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform