Terug

Dienst na verkoop

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. L.

Naar: IKEA BELGIUM

16/12/2020

Wij hebben sinds 15/07/2020 een kapotte keukenkraan en hebben dit ook diezelfde dag gemeld aan de dienst na verkoop bij IKEA. We hebben de voorbije 5 maanden 2 mails ontvangen van hen (2 x dezelfde met telkens enkele maanden tussen) om de factuurnummer en artikelnummer te vragen. we hebben die mails ook steeds binnen de enkele dagen beantwoord (dus daar geen extra vertraging). Ook telefonisch is het een echte ramp, melding dat de verwachte wachttermijn 17 minuten is en na een half uur word de lijn verbroken,... proberen terugbellen lukt niet meer, soms lukt het dan om verbinding te krijgen en dan duurt de verwachte wachttermijn 30 minuten (dus in realiteit eerder anderhalf uur). Dit is echt buiten alle proporties en anti commercieel! Het is een echte schande! We zitten nu 5 maanden zonder kraan in de keuken en hebben geen vooruitzicht op een snelle afhandeling van ons dossier (als er al een dossier is opgemaakt natuurlijk).

Berichten (2)

IKEA BELGIUM

Naar: J. L.

30/12/2020

Onlangs hebt u persoonlijke assistentie aangevraagd bij ons online supportcenter. Hieronder vindt u een samenvatting van uw aanvraag en onze reactie.Als dit probleem niet naar uw tevredenheid is opgelost, kunt u het probleem binnen 15 dagen opnieuw openen.Bedankt dat u van onze service gebruikt hebt gemaakt.Om uw vraag via onze ondersteuningssite te openen, klikt u s:nl.support.ikea.be/app/account/questions/detail/i_id/553524ack/AvPi7wqXDv8S~WHRGsIe~yLM4Psqei75Mv~n~zj~PP8u/---------------------------------------------------------------Onderwerp---------------------------------------------------------------Klacht - Dienst na verkoop - (CPTBE01135159-65)Discussiethread---------------------------------------------------------------Reactie Door E-mail (Elodie) (30/12/2020 ) Goedemorgen Mr. Liekens,Wij hebben uw verzoek ontvangen en verontschuldigen ons voor de late reactie.Wij hebben dossier 7293985 op uw naam staan om u de beste oplossing voor uw situatie te bieden.Wij nemen dan snel contact met u op.Dank u voor uw begrip.Met vriendelijke groet,IKEAKlant Door E-mail service (BE Customercare cc) (17/12/2020 ) Jimmy Van GinnekenCountry customer care leaderN.V. IKEA Belgium S.A.Ikaroslaan 61, 1930 Zaventem, BELGIUMTel: +32/491.90.80.34E-mail: jimmy.van.ginneken@ingka.ikea.com mailto:jimmy.van.ginneken@ingka.ikea.com BTW/TVA: BE0425.258.688 s:eur01.safelinks.protection.outlook.com/?url=%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fgebruiksvoorwaardenanddata=04%7C01%7C%7Cab0f36a8b94f49ff934d08d8a26ca73c%7C720b637a655a40cf816af22f40755c2c%7C0%7C0%7C637437934854422219%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C1000andsdata=4rG3tk2AZY7XU5Lji9Xi8OhjaNqW29cxvlH3OecmsDk%3Dandreserved=0 s:eur01.safelinks.protection.outlook.com/?url=%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fprivacyanddata=04%7C01%7C%7Cab0f36a8b94f49ff934d08d8a26ca73c%7C720b637a655a40cf816af22f40755c2c%7C0%7C0%7C637437934854422219%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C1000andsdata=%2Bq6hnIAybRN1ebLU7atxu7L5V7Uhc8FTLpd7a5KRHZc%3Dandreserved=0 (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Referentienummer vraag 201217-000157 Gemaakt op: 17/12/2020 Laatst bijgewerkt op: 30/12/2020 Status: Opgelost[---002:019922:46815---]

IKEA BELGIUM

Naar: J. L.

28/01/2021

Beste heer Liekens,via deze weg nogmaals onze oprechte excuses voor de opvolging van uw vraag. Alsook willen we ons verontschuldigen voor het vertraagde antwoord via dit platform.We begrijpen dat deze situatie vervelend voor u is geweest en danken u voor uw begrip. Zoals telefonisch besproken, mag u het beschadigde product omruilen bij de klantendienst in één van onze IKEA winkels. (uw referentie: 7293985)Hopende u hiermee een antwoord te bieden op uw vraag.Met vriendelijke groeten,Jimmy Van GinnekenCustomer care leader IKEA Belgium N.V.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform