Terug

Dienst na verkoop van beschadigde kast

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. B.

Naar: Prenuptia meubelen

29/09/2020

Beste,We haalden zaterdag 12 september 2020 twee bestelde kasten van Henders & Hazel van het gamma CITY op met een gehuurde bestelwagen bij Prenuptia in Genk. Tijdens het uitpakken van de kasten stelden we het volgende probleem vast: 1 van beide kasten was zeer slecht afgewerkt en her en der beschadigd. We trokken foto's, pakten de kast meteen terug in en namen reeds meerdere keren telefonisch en via mail contact op met Prenuptia en kwamen terecht bij Wendy van de klantendienst. Zij nam contact op met de fabrikant en bevestigde dat de kast gebreken heeft, en ze regelde ze een omruiling binnen 4 à 6 weken. Echter verwacht zij dat wij deze kast zelf weer gaan omruilen bij Prenuptia ter plaatse. Dit neemt voor ons echter nogmaals een volledige dag in beslag en we moeten hiervoor opnieuw een bestelwagen huren, voor een product dat buiten onze wil om geruild zal moeten worden. Enige tegemoetkoming is volgens ons daarom hier op zijn plaats en we vroegen daarom of de omruiling op ons adres kan plaatsvinden. Hun antwoord is dat hun tegemoetkoming enkel is dat we een correct afgewerkte kast zullen mogen komen ophalen. Is er een mogelijkheid om alsnog een levering in plaats van een afhaling te bekomen voor de omruiling van de beschadigde kast? Alvast bedankt om ons te willen informeren. Met vriendelijkeg groeten, Pieter Buttiens


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform