Terug

DIENST NA VERKOOP LIDL

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. M.

Naar: LIDL BELGIUM

06/03/2020

ik bestelde in september 2019 een electrsche fiets van webshop lidl. Ben best tevreden met fiets en een defect kan er altijd zijn. Ik kreeg een error code op mijn display en dit zocht ik op in mijn handleiding en er stond dat ik bij dit probleem contact moest opnemen met de klantendienst. Dat heb ik ook gedaan en ze vroegen mij om de ean nr en dergelijke door te sturen en direct doorgestuurd. Dit was voor hen de juiste informatie . De fiets is nog in garantie en dat werd bevestigd door hen. Elke keer sat ik contact opneem krijg ik altijd mr de belofte dat ze het nodige doen om dit probleem op te lossen samen met mij en dat de hersteldienst contact zou opnemen met mij. Mr we zijn ongeverr 2 weken verder en nog niets gehoord. Telkens als ik een mail stuur krijg ik steeds dezelfde standaardmail . Eigenlijk ook geen antwoord op mijn vraag. De hersteldienst kan ikzelf niet contacteren want het is allemaal per mail. Maar als zij niets laten horen kan ik alleen mr contact met de klantendienst opnemen om teeds hetzelfde antwoord te krijgen waar ik niet wijzer van word. Ik heb ook vermeld dat dit mijn vervoer is nr mijn werk en dat het wel dringend is . Er rijd geen openbaar vervoer . Ik ben ondertussen al 3 keer te voet naar mijn werk moeten gn (omdat mijn collega verlof heeft)en ben dan 2 uur onderweg. Ik vind het heel onbeleefd om geen antwoord te krijgen wanneer ze van plan zijn om mijn fiets te herstellen of dergelijke. Het gaat hier niet over een koffiezet mr over mijn vervoer. Ik wil dat zo snel mogelijk in orde.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform