Beste,Wij hadden meubels besteld bij Prenuptia, deze waren vooraf in elkaar gezet dus enkel de pootjes werden bij levering door de transporteurs. Echter merkten we al snel op dat de deuren niet gelijk stonden en er waren verschillende fabricagefouten. Er werd een klacht ingediend bij Prenuptia. Er werd hier niet op gereageerd, tot we een mail kregen dat de goederen aangekomen waren om te ruilen. Er komt een technieker de onderdelen vervangen, maar deze maakt een grote montagefout, waardoor de kast nog meer defect is dan hij reeds was. Mijn partner belde naar de klantendienst van Prenuptia om het probleem te melden, waarbij hij werd afgesnauwd. Ikzelf belde opnieuw, waarbij de medewerker zijn voornaam niet wou vermelden. Dit is ten eerste al heel onprofessioneel want dan weet je niet tegen wie je praat. Dit was dezelfde persoon en ook hij snauwde mij af. Ik mocht me niet bemoeien omdat ik er niet bij was, maar mijn geld zit er wel in. Ik heb nog nooit zo’n onvriendelijke klantendienst tegen gekomen. Ik raad Prenuptia bij NIEMAND aan. Voor te verkopen zijn ze vriendelijk, maar de klantendienst is echt verschrikkelijk!!!