Terug

Dienst na verkoop - Herstelling TEUCO stoomcabine: Wisselstukken + Technieker met kennis

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: VAN MARCKE

25/12/2017

De klacht betreft de dienst na verkoop van Van Marcke op een TEUCO stoomcabine.Van Marcke werkt niet meer met TEUCO en gaf ons contactgegevens van andere verdelers. Die konden echter ook niet helpen. Blijkt dat TEUCO in herstructurering is en het niet duidelijk is of dit tijdelijk is of dat ze er definitief mee stoppen.Ondertussen is er een technieker van Van Marcke langs geweest, maar deze gaf aan niets te kennen van de TEUCO stoomcabine en heeft dus ook geen oplossing kunnen vinden. Hij denkt dat het moederbord stuk is.Laatste bericht van Van Marcke is dat het wachten is op nieuws van TEUCO begin 2018.Wij blijven zitten met een defecte stoomcabine waarvoor Van Marcke geen wisselstukken heeft noch technici met kennis van de TEUCO stoomcabine. Het is wachten op nieuws van TEUCO maar er is grote onzekerheid wat betreft herstructurering/stopzetting TEUCO.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform